همه شوهرهای کیم کارداشیان

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران : کیم کارداشیان بازیگر و مدل مشهور آمریکایی هم اکنون با همسرش کانیه وست در مرحله طلاق هستند. شاید باورتان نشود اما کانیه وست هشتمین همسر کیم بوده است.

همه شوهرهای کیم کارداشیان

به گزارش خبرنگاران به نقل از نمناک ،کیم کارداشیان از سال 2012 با کانیه وست ازدواج نموده است اما آن ها اکنون از هم جدا شده و در مرحله طلاق هستند، در واقع عشق بین آن ها مرده است. قبل از این که او با این رپر معروف پیوند عاشقی ببندد که البته چهار فرزند هم دارند، با کریس هامفریز ازدواج نموده بود و رابطه آن ها بسیار جدی بود اما کریس تنها نامزد او نبود و افراد دیگری هم با کیم کارداشیان رابطه عاشقانه داشته اند که قصد داریم در این قسمت به زندگی عاشقانه و همسران کیم کاردشیان نگاهی بیاندازیم.

کیم کارداشیان و دامون توماس

هنگامی که کیم کارداشیان با دامون توماس، تهیه نماینده موسیقی ازدواج کرد، فقط 19 سال داشت و این دو با وجود 10 سال فاصله سنی که داشتند همکاری و زندگی نو خود را آغاز کردند. طول مدت زندگی مشترک آنها از سال 2000 تا 2003 سه سال دوام آورد که در نهایت 3 سال بعد ازدواج به جدایی رسید.

ری جی و کیم کارداشیان

جالب است بدانید که کیم کارداشیان با ری جی برترین آهنگ های عمرشان را فراوری کردند و او هم یکی دیگر از رابطه های کیم کارداشیان بود. رابطه و نامزدی این دو پس از جدایی کیم کارداشیان از کریس آغاز شد و چند سال بعد به دلایل خاص انتها یافت.

کیم کارداشیان و نیک لاچی

نیک و کیم از سال 2006 برای مدت زمان کوتاهی با یکدیگر رابطه داشتند. چند سال بعد تصمیم گرفتند که رابطه خود را علنی نمایند اما قبل از این که خودشان این کار را انجام دهند، اخبار و عکس های مختلفی از آن ها منتشر شد.

نیک ادعا می کرد زندگی مشترک خوبی با کیم خواهد داشت اما نامزدی اش با کیم کارداشیان به خاتمه ختم نشد و مدتی بعد نام او هم در فهرست شوهران جدا شده از کیم نهاده شد.

کیم کارداشیان و نیک کانن

این دو مدتی با هم نامزد بودند و چون کیم تازه از نامزد قبلی اش جدا شده بود دوست نداشت کسی از این رابطه آگاه گردد ولی اینگونه نشد. اگرچه کیم کارداشیان شخصیتی دارد که معمولاً راجع به رابطه اش صحبت نمی کند اما بالاخره این موضوع برملا شد و همه متوجه ماجرا شدند.

کیم کارداشیان و رجی بوش

رجی بوش مردی بود که خیلی سریع کیم کارداشیان او را جایگزین عشق از ست رفته اش کرد و پس از جدایی از نامزد قبلی اش با او وارد رابطه شد اما این عشق پرتب و تاب چند ماهی بیشتر دوام نیاورد و در اواسط سال 2007 انتها یافت.

این دو درباره دلیل جدایی شان چیزی نگفتند اما چند سال بعد رجی بوش گفت که او به دلیل دروغی که کیم کارداشیان در خصوص عکس های خصوصی منتشر شده اش به او گفت تصمیم گرفت کیم را برای همواره رها کند.

کیم کارداشیان و مایلز آستین

این دو با وجود رابطه طولانی که داشتند، باز هم از هم جدا شدند. این فوتبافهرست آمریکایی در سال 2010 با وجود اینکه یک رابطه رمانتیک را با کیم تجربه نموده بود، باز هم از او جدا شد. البته دلیل اصلی این جدایی فاصله مسافتی بود که این دو نفر از یکدیگر داشتند که در نهایت رابطه آن ها را خراب کرد.

کریس، مردی که 72 روز شوهر کیم کارداشیان بود

چه کسی می تواند ماجرای ازدواج کوتاه مدت کیم و بازیکن بسکتبال کریس را فراموش کند؟ ازدواجی که فقط 72 روز در سال 2011 طول کشید و خیلی زود به جدایی ختم شد و بعدها هم بارها و بارها از پشیمانی خود برای این ازدواج صحبت کرد و از دلایل جدایی اش گفت که مربوط به رفتار و گذشته نامناسب کیم بوده است.

کیم کارداشیان و کانیه وست

همه این اتفاقات پشت سر گذاشته شد تا اینکه کیم و کانیه با یکدیگر ازدواج کردندف آنها در سال 2012 باهم آشنا و در سال 2014 ازدواج کردند. حاصل ازدواج انها اکنون چهار فرزند است اما در سال 2021 معین شد این دو نفر هم قصد دارند از هم جدا شوند و در حال حاضر از یکدیگر جدا زندگی می نمایند.

دلیل درخواست طلاق این دو از هم را در بخش های قبلی چهره ها در نمناک گفتیم و دانستید آغاز دعوای این دو برسر محل گذراندن تعطیلات تابستانی خانواده بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18549

به "همه شوهرهای کیم کارداشیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه شوهرهای کیم کارداشیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید