پلوسی: عملکرد دولت ترامپ در مقابله با ویروس کرونا بسیار بد است

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دولت ترامپ را به ناتوانی در مقابله با ویروس کرونا متهم کرد.

پلوسی: عملکرد دولت ترامپ در مقابله با ویروس کرونا بسیار بد است

به گزارش به نقل از شبکه ام اس ان بی سی، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دولت ترامپ را به ناتوانی در مقابله با ویروس کرونا متهم کرد.

بر این اساس، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بر اهمیت آزمایش ویروس کرونا، شناسایی بیماران مبتلا و جداسازی آنان تاکید نمود و با اشاره به ضرب المثل مشهوری که می گوید تدارک و آمادگی درست و مناسب مانع از عملکرد ضعیف می گردد گفت ترامپ در این زمینه بسیار بد عمل نموده است.

پلوسی ضمن انتقاد از عملکرد بسیار ضعیف ترامپ در تدارک برای پیشگیری از گسترش همه گیری ویروس کرونا گفت: رئیس جمهور نه تنها از حقیقت ماجرا مطلع نبود بلکه نمی خواست بپذیرد در داخل کشور چه اتفاقی در حال وقوع است. تاخیر، تکذیب و مرگ! اما ما با اصرار به او (ترامپ) می گوییم؛ آقای رئیس جمهور هیچ گاه برای پذیرفتن حقیقت دیر نیست. هیچ وقت دیر نیست که واقعیت را بپذیرید و به علم و یافته های علمی توجه کنید.

وی اضافه کرد: خوشحالیم که مجلس سنا بالاخره این حقیقت را پذیرفت که ما برای انجام آزمایش کرونا در بیمارستان ها و نیز برای آنکه کسب و کار های کوچک و خرد بتوانند به کارکنان شان حقوق بدهند، پول بیشتری احتیاج داریم. چند هفته طول کشید تا مجلس سنا این را بفهمد، اما در نهایت پیروز شدیم. مجلس سنا بالاخره پذیرفت اگر ما بخواهیم کشور و اقتصادمان را بازگشایی کنیم به مهمترین چیزی که احتیاج داریم آزمایش ویروس کروناست؛ سپس باید تماس ها را رهگیری کنیم و بیماران را در قرنطینه قرار بدهیم.

نماینده دموکرات کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا ادعای رئیس جمهوری خواه مجلس سنا را رد کرد و گفت: میچ مک کانل گفته بود ما (مجلس نمایندگان) تصویب لایحه را به تاخیر انداختیم. خیر؛ این گونه نیست. او تصویب لایحه را به تاخیر انداخت. دموکرات ها در کنگره اعلام کردند ما ایده بهتری برای بیمارستان ها، آزمایش ویروس کرونا و کسب و کار های خرد داریم و از اینکه بالاخره پذیرفتند طرح دموکرات ها را اجرا نمایند، شادمان هستیم؛ لذا او بود که داشت وقت را تلف می کرد.

تا به امروز 880 هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان نزدیک به 50 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8455

به "پلوسی: عملکرد دولت ترامپ در مقابله با ویروس کرونا بسیار بد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: عملکرد دولت ترامپ در مقابله با ویروس کرونا بسیار بد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید