نامجو: از تیم های عظیم لیگ خوب امتیاز گرفتیم، می خواهیم مقابل گل گهر برنده باشیم

به گزارش دَبی بلاگ، مهدی نامجو، مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید که این تیم توانسته مقابل تیم های عظیم لیگ نتایج خوبی کسب کند و خوب امتیاز گرفته است.

نامجو: از تیم های عظیم لیگ خوب امتیاز گرفتیم، می خواهیم مقابل گل گهر برنده باشیم

به گزارش خبرنگاران، مهدی نامجو، مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از ملاقات این تیم مقابل گل گهر سیرجان گفت: همانطور که می دانید، تیم گل گهر، تیمی نام آشناست. آنها تیمی هستند که از یک کادر فنی خوب و با دانش استفاده می نماید و بازیکنانی با کیفیت و مناسب را به خدمت گرفته است. آنها در ایجاد موقعیت و حمل توپ بسیار سریع هستند و ما هم به خوبی آنها را بررسی کردیم و امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم و برنده بازی باشیم.

وی اضافه نمود: طبق آمار، تیم ما جوان ترین تیم لیگ برتر است و سعی کردیم با کادرفنی و در رأس آن آقای مجتبی حسینی تیمی خوب را در لیگ برتر داشته باشیم و خوشبختانه تا به امروز نتایج خوبی کسب کردیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به این سؤال که شاید ابتدای لیگ کسی روی تیم های نفتی حساب باز نمی کرد، اما آنها نتایج خوبی کسب نموده اند، گفت: همانطور که می دانید در سیاست وزارت نفت، تیمداری حرفه ای وجود ندارد و شرایط به سمت و سویی است که وزارتخانه نمی تواند تیم های حرفه ای را در لیگ برتر حمایت کند. بر همین اساس تیم ما خیلی از لحاظ هزینه ای نسبت به تیم های دیگر ضعیف است. با این حال حمایت انجام شده و ما هم تیم جوانی هستیم که کوشش و تمرین زیادی می کنیم.

نامجو ادامه داد: سرمربی تیم ما کار کردن، به خصوص کار کردن در شرایط سخت را دوست دارد. او با دانش روز کار می نماید و دانش خود را به بازیکنان منتقل می نماید. بازیکنان هم جوان هستند و یاد دریافت آنها خوب است و خوب می توانند آن چیزی که مربی می خواهد به معرض نمایش بگذارند و نتایج خوبی گرفتیم. ما با تیم های عظیم بازی کردیم و با تراکتور، سپاهان، پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو بازی های خودمان را انجام دادیم و امتیازهای خوبی گرفتیم. فکر می کنم 11 امتیاز از تیم های عظیم لیگ گرفتیم و فردا هم سعی می کنیم مقابل تیم پرمهره گل گهر هم یک بازی خوب ارائه دهیم و به سمت و سویی برویم که یک بازی قابل قبول را به معرض نمایش بگذاریم.

وی در مورد اینکه تیم نفت آخرین جلسه تمرینی خود را انجام داده و آیا بازیکن غایبی برای بازی با گل گهر دارد یا نه، گفت: امروز یک جلسه تمرین کردیم و بازیکن مصدوم ما امیرحسین باقرپور است که از سوی دیگر بازیکن محروم نیز نداریم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره میزبان باشگاه گل گهر گفت: گل گهر همواره میزبان خوبی بوده است. چه در لیگ دسته اول و چه در لیگ برتر، خوب میزبانی نموده اند. آنها مدیرانی عالی دارند و خوب مدیریت می نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16431

به "نامجو: از تیم های عظیم لیگ خوب امتیاز گرفتیم، می خواهیم مقابل گل گهر برنده باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجو: از تیم های عظیم لیگ خوب امتیاز گرفتیم، می خواهیم مقابل گل گهر برنده باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید