متروی شیراز فردا به ایستگاه زند می رسد

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز و حومه از بهره برداری سه کیلومتر دیگر از خط یک متروی شیراز اطلاع داد و اضافه کرد: این مراسم فردا همزمان با سفر رئیس جمهور به شیراز برگزار می گردد.

متروی شیراز فردا به ایستگاه زند می رسد

اسدالله حاجی زمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز گفت: همچنین مسافرگیری ایستگاه زندیه با زیربنای بیش از 13 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر دو هزار و 500 میلیارد ریال انجام می گردد.

حاجی زمانی گفت: جهتجدیدی که برای متروی شیراز افتتاح می گردد حدفاصل میدان نمازی تا چهارراه زند به عنوان یکی از پرترافیک ترین جهتهای شهری این کلان شهر است و شهروندان می توانند در کمترین زمان ممکن این جهت را با مترو طی نمایند.

مدیر عامل سازمان قطار شهری شیراز و حومه با بیان اینکه در سال گذشته 66 درصد اعتبارات دولتی متروی شیراز محقق شد گفت: در چهار سال سال گذشته میزان واگذاری اعتبارات دولت به قطار شهری شیراز حدود 460 میلیارد تومان بوده است.

وی بیان نمود: از سال 92 تا خاتمه 95 به طور متوسط سالانه حدود 115 میلیارد تومان اعتبارات دولتی به متروی شیراز اختصاص یافته است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز و حومه از بهره برداری سه کیلومتر دیگر از خط یک متروی شیراز خبرداد و اضافه کرد: این مراسم فردا همزمان با سفر رئیس جمهور به شیراز برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگاران همچنین قرار است در سفر رئیس جمهور به شیراز عملیات تست سرد خط مترو از چهار راه زند تا میدان الله (فلکه گل سرخ) انجام گردد. این جهت به علت اجرای ایستگاه بازار وکیل به طور کامل افتتاح نمی گردد و به گفته استاندار فارس در هفته دولت سال جاری به طور کامل به بهره برداری می رسد.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5858

به "متروی شیراز فردا به ایستگاه زند می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متروی شیراز فردا به ایستگاه زند می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید