فاریا: سیستم استقلال با زمان شفر فرق نموده بود

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی الدحیل می گوید تیمش با بررسی کامل مقابل استقلال به میدان رفته بود.

فاریا: سیستم استقلال با زمان شفر فرق نموده بود

به گزارش خبرنگاران، روی فاریا، سرمربی تیم فوتبال الدحیل در نشست خبری بعد از بازی با استقلال، گفت: قبل از هر چیز به بازیکنانم به خاطر بازی خوب شأن تبریک می گویم. تیم مقابل را خوب بررسی نموده بودیم و می دانستیم از کدام نقطه قوت مان استفاده کنیم.

او اضافه نمود: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و شانس خیلی خوبی برای برد داشتیم. با توجه به آنچه که در بازی رخ داد باید مسابقه را می بردیم اما باز هم به خاطر نمایش خوبی که داشتیم به بازیکنانم تبریک می گویم. از گروه صعود کردیم و خیلی خشنود هستیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا برای فصل بعد خرید جدیدی انجام می دهد یا خیر، بیان نمود: هنوز زود است که در این باره صحبت کنیم و باید روی اهداف مان تمرکز کنیم. هنوز راه زیادی داریم. چه در آسیا و چه در لیگ داخلی. در هر ماه ما 6 فینال داریم. هر مسابقه ای را ما یک فینال می بینیم. هم برای بازیکنان و هم برای باشگاه خیلی خشنود هستم.

فاریا درباره تنش بازیکنش با طرفداران استقلال پیش از آغاز نیمه دوم هم اظهار کرد: من متوجه این صحنه نشدم. تمرکز ما روی مسائل جدی تر است.

سرمربی الدحیل ادامه داد: تیم های خیلی خوبی در مسابقات هستند و در همین مرحله هم مقابل تیم های خیلی خوبی بازی کردیم و نتیجه گرفتیم. صعود ما از گروه دستاورد خیلی خوبی بوده است. فصل خیلی سختی هم در آسیا و هم در لیگ داخلی داریم. من 4 ماه پیش به تیم ملحق شدم. چیزی که در سال گذشته افتاده است برای همان سال قبل است و تمام شده است. گذشته را نمی گردد کاری کرد و ما به آینده نگاه می کنیم. سعی می کنیم مسابقه به مسابقه جلو برویم و نتایج را به نفع خودمان رقم بزنیم.

او در پاسخ به این پرسش که مصاف با استقلال شفر سخت تر بود یا استقلال مجید بیان نمود: این نوع نگاه کردن به مساله مشکل است چون مجیدی مدت کمی است که راهنمایی استقلال را بر عهده دارد. باید آینده را ببینیم تا واقع بین تر باشیم. هر مربی خودش را با نوع بازیکنی که دارد سازگار می نماید. امروز دیدیم که سیستم نسبت به بازی قبل تغییر نموده بود. در آخر بازی دیدیم که تیم تمایل داشت مثل قبل بازی کند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 985

به "فاریا: سیستم استقلال با زمان شفر فرق نموده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاریا: سیستم استقلال با زمان شفر فرق نموده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید