فارس من، نظر مثبتی برای تعویق زمان کنکور نیست، مجلس به داوطلبان کنکور در مناطق سیل زده سهمیه اختصاص می دهد

به گزارش دَبی بلاگ، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از اختصاص سهمیه به داوطلبان کنکور در مناطق سیل زده اطلاع داد.

فارس من، نظر مثبتی برای تعویق زمان کنکور نیست، مجلس به داوطلبان کنکور در مناطق سیل زده سهمیه اختصاص می دهد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، مخاطبان این خبرگزاری در سامانه فارس من، خواهان به تعویق افتادن کنکور سراسری سال 98 شدند.

این مخاطبان معتقدند برخی داوطلبان مناطق سیل زده بخصوص داوطلبان نظام قدیم کنکور، در جریان سیل اخیر کتاب و جزوه های خود را از دست داده اند و منابع نظام قدیم هم در بازار موجود نیست بنابراین تعویق افتادن زمان برگزاری کنکور می تواند به عنوان کمکی برای آن ها در نظر گرفته گردد.

خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران این موضوع را از سیدجواد ساداتی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پیگیری نموده است.

ساداتی نژاد با بیان اینکه مسؤولان سازمان سنجش و اعضای شورای سنجش و پذیرش دانشجو نظر مثبتی برای تعویق زمان کنکور سراسری ندارند، گفت: با توجه به دلایل مسؤولان سازمان سنجش، کنکور در همان زمان اعلام شده قبلی(13 و 14 تیرماه 98) برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: البته قرار شد سهمیه مازاد برای داوطلبان مناطق سیل زده درنظر گرفته گردد تا افرادی که در مناطق دچار سیل زده زندگی می نمایند بتوانند از این حمایت برخوردار شوند.

ساداتی نژاد ادامه داد: حتما برای این افراد سهمیه ای در نظر گرفته می گردد که به زودی اعلام می کنیم.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 822

به "فارس من، نظر مثبتی برای تعویق زمان کنکور نیست، مجلس به داوطلبان کنکور در مناطق سیل زده سهمیه اختصاص می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، نظر مثبتی برای تعویق زمان کنکور نیست، مجلس به داوطلبان کنکور در مناطق سیل زده سهمیه اختصاص می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید