طوفان عظیم نیسارگا با سرعت 140 کیلومتر در ساعت وارد هند شد

به گزارش دَبی بلاگ، شروع طوفان نیسارگا در بندر بمبئی که موج های عظیم دریایی و باران شدید را به همراه آورده باعث آماده باش کامل این شهر و تمامی مناطق اطراف آن شده است.

طوفان عظیم نیسارگا با سرعت 140 کیلومتر در ساعت وارد هند شد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، طوفان عظیم نیسارگا که در زبان بنگالی به معنای طبیعت است با سرعت 140 کیلومتر بر ساعت از سمت غرب وارد هند شد.

گزارش ها حاکی است پلیس تمام رفت و آمد های خارج از خانه را در شهر بمبئی ممنوع اعلام نموده و از مردم خواسته به هیچ عنوان به ساحل نزدیک شوند.

43 تیم امدادی با تجهیزات کامل در راستا حرکت طوفان مستقر هستند تا بلافاصله پس از عادی شدن شرایط امداد رسانی را به مصدومین احتمالی شروع نمایند.

اداره هواشناسی هند در این زمینه اعلام نمود: نیسارگا با بادهای بسیار شدید و بارش سیل آسا همراه خواهد بود و مردم باید در مکان های امن که سازه های مستحکم دارند پناه بگیرند.

از سوی دیگر شروع این طوفان باعث تعطیلی مجدد تمام پرواز ها از مبدا و به مقصد ایالت مهارشترا و به خصوص شهر بمبئی شده است.

قرار بود ترددها علی رغم شیوع گسترده کرونا در این ایالت عادی گردد ولی وقوع طوفان بار دیگر مردم این ایالت را خانه نشین نموده است.

گارد ساحلی شهر بمبئی نیز روز گذشته تمام ماهیگیرانی که به دریا رفته بودند را بازگردانده و عملا بندر را تخلیه نموده درصورت بروز اتفاقات خاص مقدار آسیب های جانی کم گردد.

هنوز گزارشی از خسارات احتمالی ناشی از این طوفان گزارش نشده و رسانه های هندی نیز شرایط عمومی در ایالت هایی که در راستا طوفان قرار دارند را به صورت لحظه ای گزارش می نمایند.

طی روزهای اخیر طوفان عظیم آمفان که در شرق هند رخ داد باعث مرگ حداقل 90 نفر و آواره شدن هزاران هندی شده بود.

.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9275

به "طوفان عظیم نیسارگا با سرعت 140 کیلومتر در ساعت وارد هند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان عظیم نیسارگا با سرعت 140 کیلومتر در ساعت وارد هند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید