رشد 3.5 درصدی تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی در گناباد

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس اداره بهزیستی گناباد گفت: میزان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان گنابادی از ابتدای امسال نسبت به پارسال 3.5 درصد رشد داشته است.

رشد 3.5 درصدی تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی در گناباد

علی آراسته رئیس اداره بهزیستی گناباد در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: میزان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان این بخش از ابتدای امسال با افزایش 3.5 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به 51 میلیارد ریال افزایش یافته است.

او ادامه داد: 125 نفر برای بهره گیری از تسهیلات اشتغال زایی به بانک های عامل معرفی شده اند و ماهانه 600 میلیون ریال بابت فرانشیز حق بیمه افراد تحت پوشش و زنان سرپرست خانوار پرداخت می شود.

رئیس اداره بهزیستی گناباد گفت: میزان کمک های مردمی و خیران در قالب 14 مرکز خیریه فعال در گناباد به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در ابتدای امسال 23 میلیارد و 500 میلیون ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9.3 درصد افزایش یافت.

آراسته افزود: با هدف حمایت بیشتر از سالمندان و افراد تحت پوشش بهزیستی گناباد دو پایگاه سلامت اجتماعی طی دو سال گذشته در این شهرستان راه اندازی و دو میلیارد و 500 میلیون ریال کمک بلاعوض در اختیار این افراد قرار گرفته است.

او شرح داد: افزون بر 450 میلیون ریال از ابتدای امسال بابت تامین هزینه های تحصیل 230 دانشجوی تحت پوشش بهزیستی گناباد پرداخت شد و بیش از 130 کودک بی سرپرست و یتیم هم ماهانه یارانه دریافت می کنند.

رئیس اداره بهزیستی گناباد با بیان این که حدود دو هزار خانوار و افراد تحت پوشش بهزیستی از خدمات بیمه ای برخوردار هستند، گفت: پنج هزار و 500 مددجو نیز زیرپوشش خدمات بهزیستی گناباد قرار دارند و 14 مرکز خیریه برای جلب مشارکت های مردمی تحت نظارت این اداره فعالیت دارد.

/ ح.ت

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5447

به "رشد 3.5 درصدی تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی در گناباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 3.5 درصدی تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی در گناباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید