درب های فدراسیون برای همه بسته نبود؟

به گزارش دَبی بلاگ، شینده ها حاکی از آن است که بعضی خبرنگران اجازه حضور در دیدار تیم ملی بسکتبال با اردن را داشتند که قرار بود پشت درب های بسته برگزار گردد.

درب های فدراسیون برای همه بسته نبود؟

در حالی که به نظر می رسید بازی محبت آمیز تیم ملی بسکتبال با اردن پشت درهای بسته برگزار می گردد، اما چند خبرنگار اجازه ورود و تماشای بازی را داشتند. خبرنگارانی که با تصمیم سرمربی یا دیگر مسئولان تیم از باقی نمایندگان رسانه ها مستثنی شده اند.

تیم ملی بسکتبال روز سه شنبه در اولین مسابقه محبت آمیز اش در تهران به مصاف اردن رفت که در نهایت منجر فزونی 117 بر 96 تیم ملی ایران شد.

فدراسیون بسکتبال پیش از این دیدار در بیانیه ای خاطرنشان کرد این بازی بدون حضور اهالی رسانه و تماشاگران برگزار می گردد اما گویا شرایط برای بعضی خبرنگاران متفاوت بوده است.

در حالی که اکثر خبرنگاران به دلیل بیانیه روابط عمومی فدراسیون در سالن بسکتبال آزادی حاضر نشده بودند، بعضی رسانه ها خبر حضور چند تن از خبرنگاران نزدیک به فدراسیون در این بازی منتشر نموده اند. بعضی خبرنگاران حاضر در سالن هم اخبار و مصاحبه های خود از بازی را منتشر نموده اند تا اینطور نشان داده گردد که قرار بر پنهان کاری هم نبوده و گویا فدراسیون هم مسئله ای با آشکار شدن این پنهان کاری ندارد.

مهران شاهین طبع پیش از این در تمرینات ادوار گذشته تیم ملی هم بارها مانع از حضور خبرنگاران به تمرینات می شد و البته همان موقع هم بعضی خبرنگارها با اجازه او وارد سالن می شدند. گویا این شرایط به بازی های محبت آمیز هم کشیده شده و سرمربی تیم ملی هم قصدی برای تغییر روند کاری اش ندارد.

پیش از دیدار تیم های ایران و اردن هم اعلام که اردنی ها خواسته اند تا بازی پشت درب های بسته برگزار گردد. اظهار نظری که خیلی ها باورش نکردند و معتقد بودند این تصمیم هم به خواست سرمربی تیم ملی مربوط می شده. در هر صورت روندی که شاهین طبع در پیش گرفته قطعا انتهای خوبی ندارد و به روابطش با رسانه ها لطمه خواهد زد.

4،250

سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 287

به "درب های فدراسیون برای همه بسته نبود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درب های فدراسیون برای همه بسته نبود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید