خبرنگاران 150 کیلومتر از جاده های لرستان مجهز به سیستم روشنایی است

به گزارش دَبی بلاگ، خرم آباد - خبرنگاران - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در استان وجود دارد که تنها 150 کیلومتر از آن مجهز به سیستم روشنایی است.

خبرنگاران 150 کیلومتر از جاده های لرستان مجهز به سیستم روشنایی است

عارف امرایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: یکهزار و 800 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 6 هزار کیلومتر راه روستایی در لرستان وجود دارد که تنها 150 کیلومتر از آن مجهز به سیستم روشنایی است.

وی گفت: بحث روشنایی جاده ها جز الزامات راهداری و حمل و نقل جاده ای نیست اما در صورت تامین اعتبار و اختصاص بودجه کافی حاضر به انجام روشنایی جاده ها هستیم.

وی ادامه داد: تشخیص به موقع موانع، علایم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی و دید آسان و دقیق در طول راه های ارتباطی از مهمترین اهداف و کارکردهای نصب سامانه های روشنایی در جاده ها به شمار می فرایند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان شرح داد: با روشنایی جاده ها ضریب ایمنی سفر هم افزایش پیدا می کند این در حالیست که با این اعتبارات کم هرگز مقدور به انجام آن نمی باشیم.

امرایی اظهار داشت: طبق بررسی های انجام شده تنها پنج درصد جاده های کشور مجهز به سیستم روشنایی می باشند و این میزان در لرستان کمتر از 10 درصد است.

وی با اشاره به پایدار بودن روشنایی جاده های لرستان گفت: در هشت ماه گذشته نسبت به سال های قبل شرایط بهتری در خصوص سیستم روشنایی و حفظ و نگهداری آن در محورهای استان وجود داشته است.

وی اضافه کرد: اگر در جاده ها چراغی خاموش می شود مقطعی بوده و بلافاصله تعمیرات برای اصلاح انجام می شود.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9319

به "خبرنگاران 150 کیلومتر از جاده های لرستان مجهز به سیستم روشنایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 150 کیلومتر از جاده های لرستان مجهز به سیستم روشنایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید