آدینه سیاه در دبی چه خبر است؟

به گزارش دَبی بلاگ، آدینه سیاه در دبی هم مانند بسیاری از دیگر شهرها و کشورهای جهان برگزار شده و فرصتی بسیار عالی برای تمامی افراد است تا از تخفیف های این روز استفاده نموده و اجناس موردنظر خود را خریداری نمایند. با وجود این که آدینه سیاه در دبی به این نام شناخته نشده و به صورت رسمی یک روز در تقویم امارات نیست. اما بسیاری از مراکز خرید همچنان تخفیف های زیادی را در این روز بر روی اجناس خود می گذارند. اگر می خواهید بیشتر با بلک فرایدی دبی آشنا شده و بفهمید که آدینه سیاه در دبی چه خبر است، ادامه این مطلب از را از دست ندهید. در ادامه این مطلب تمام نکات مهم درباره آدینه سیاه یا بلک فرایدی دبی شرح داده شده است.

آدینه سیاه در دبی چه خبر است؟

آدینه سیاه در دبی به چه نامی شناخته می گردد؟

جالب است که بدانید آدینه سیاه تنها نام روز خرید و تخفیف های عالی نیست. این روز در فرهنگ مسلمانان یک روز بسیار مهم و مقدس است. امارات هم یک کشور مسلمان بوده و این روز برای شهروندان دبی اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین علت و برای جلوگیری از اهانت به باورهای مسلمانان دبی و بعلاوه جلوگیری از تداخل نام این دو روز، در دبی این روز به آدینه زرد، آدینه سبز و شاید حتی آدینه سفید شناخته گردد. با وجود این که نام بلک فرایدی دبی تغییر نموده است، باز هم در این روز تخفیف های بسیار زیادی در فروشگاه ها قابل مشاهده بوده و آدینه سیاه در دبی مانند سایر شهرها و کشورهای جهان برگزار می گردد. تنها باید دقت کنید که نام این روز متفاوت بوده و نباید صرفاً در پی تخفیف های آدینه سیاه باشید. بر روی بنرهای تبلیغاتی و سایت های مختلف، نام های متفاوتی مشاهده خواهد شد.

چه وسایلی در بلک فرایدی دبی تخفیف دارند

درست مانند آدینه سیاه یا بلک فرایدی در سایر کشورهای جهان، در دبی امارات هم تمامی وسایل، لباس ها و زیورآلات شامل تخفیف بلک فرایدی می شوند. هرچند که این روز به عنوان یک روز رسمی در دبی شناخته نمی گردد، اما به هر صورت تقریباً تمامی فروشگاه ها و مراکز خرید به این رویداد پیوسته و آدینه سیاه در دبی به شکل گسترده ای برگزار می گردد. در ادامه این بخش می توانید بعضی از برترین اجناسی که می توان در بلک فرایدی دبی تهیه کرد را مشاهده کنید.

خرید لباس در بلک فرایدی دبی

یکی از مهم ترین اجناسی که شامل تخفیف های بسیار زیادی در بلک فرایدی دبی می گردد، لباس و پوشاک است. مراکز خرید دبی میزبان برندهای لوکس از سراسر جهان بوده و در این روز این برندها تخفیف های وسوسه نماینده ای روی اجناس خود می گذارند؛ بنابراین اگر می خواهید لباس های برند را با قیمت مناسب تهیه کنید، می توانید هنگام برگزاری آدینه سیاه در دبی به خرید بروید.

آدینه سیاه در دبی خرید وسایل الکترونیکی و وسایل خانگی در بلک فرایدی دبی

وسایل خانگی، لوازم الکترونیکی، گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و بسیاری وسایل دیجیتالی دیگر هم از جمله اجناسی هستند که با آمدن بلک فرایدی تخفیف می خورند. می توانید به راحتی به فروشگاه و مراکز خرید مختلف رفته و این دسته از وسایل را با تخفیف های بسیار عالی تهیه کنید. دبی میزبان نمایندگی بسیاری از برندهای مطرح مانند سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، اپل و سایر برندهای شناخته شده است.

تخفیف های هتل و رستوران در آدینه سیاه در دبی

همان طور که می دانید، در دبی هتل های لوکس بسیار زیادی وجود دارد. آدینه سیاه در دبی می تواند یک موقعیت استثنایی برای رقابت بین این هتل ها باشد. در این روز هتل ها روی قیمت های خود تخفیف بالایی گذاشته تا مشتریان بیشتری را جذب نمایند. همین موضوع هم باعث می گردد که مشتری بیشتری داشته باشند. رستوران ها هم مانند اقامتگاه ها، از این مراسم عقب نمانده و برای جذب بیشتر مشتری، در تخفیف ها شرکت می نمایند.

در بلک فرایدی دبی به کدام فروشگاه ها برویم

یکی از سؤالات اصلی افراد هنگام شرکت در بلک فرایدی دبی این است که کدام مراکز خرید یا فروشگاه برای خریدکردن گزینه مناسب تری است. باید گفت که تقریباً تمامی مراکز خرید معتبر در آدینه سایه در دبی شرکت نموده و تخفیف های درصد بالایی روی اجناس خود می گذارند. بنابراین اگر در پی خرید از فروشگاه ها و مراکز خرید لوکس هستید، باید گفت که تقریباً تمامی آن ها تخفیف های آدینه سیاه خواهند داشت.

خرید از بازارهای محلی دبی

اما اگر می خواهید که از بازارهای محلی، دست فروشان و بازارچه های روزانه خرید کنید. باید گفت که بسیاری از این غرفه ها متعلق به مردم محلی هستند که هیچ اطلاعی از بلک فرایدی دبی نداشته و تخفیفی روی اجناس خود نمی گذارند. اما اجناس این دست فروشان به طور عادی از اجناس داخل فروشگاه های معتبر مقرون به صرفه تر بوده و می توانید سوغاتی های ارزشمند بسیاری را با مبلغی ناچیز تهیه کنید. تنها در نظر داشته باشید که همه چیزهایی که تخفیف خورده اند ارزش خرید ندارند. بهتر است که اول از کیفیت جنس مطمئن شوید. ضمناً از این موضوع هم مطمئن شوید که تخفیف اعمال شده واقعی است و صرفاً قیمت قبلی اجناس را دوباره روی آن ها نگذاشته اند.

آدینه سیاه در دبی خرید آنلاین آدینه سیاه در دبی

پیشرفت تکنولوژی و آنلاین شدن بسیاری از کارها، باعث شد تا خریدکردن هم به جهانی مجازی خلاصه گردد. امروزه درصد بسیار بالایی از مردم به فروشگاه ها نرفته و ترجیح می دهند تا به صورت مجازی و در امنیت خانه خود خرید نمایند. به همین علت آنلاین شاپ ها هم بر روی اجناس خود تخفیف های بلک فرایدی گذاشته تا خریداران را هر چه بیشتر به خرید آنلاین تشویق نمایند. در بلک فرایدی دبی هم می توانید به سایت های معتبر فروشگاه ها رفته و اجناس موردنظر خود را با تخفیفات آدینه سیاه به صورت آنلاین تهیه کنید. بسیاری از فروشگاه ها برای این که از ازدحام جمعیت در مغازه خود جلوگیری نمایند، پیشنهاد تخفیف های آدینه سیاه بهتری را در سایت می دهند. به همین علت توصیه می گردد که تمامی افراد پیش از خرید وسایل یا پوشاک خود، ابتدا قیمت را در سایت هم آنالیز نمایند.

مناسبت برگزاری بلک فرایدی دبی

همان طور که قبلاً هم شرح داده شد، آدینه سیاه در دبی با این نام شناخته نمی گردد. با این که تاریخ برگزاری این روز با آدینه سیاه در سراسر جهان یکسان است، اما با این وجود باز هم نام آن فرق دارد. دبی یک کشور مسلمان بوده و عید شکرگزاری را جشن نمی گیرند. اما روز استقلال امارات متحده نزدیک به این تارخ بوده و به همین علت هم تخفیف ها را با بهانه تخفیف های روز استقلال هم اعمال می نمایند. در این روز تخفیف های بسیار زیادی روی اجناس مختلف از پوشاک و خوراکی گرفته تا لوازم خانگی و وسایل دیگر گذاشته می گردد.

تاریخ شروع آدینه سیاه در دبی در سال 2023

آدینه سیاه در دبی تاریخ شروع مشخصی نداشته و مانند آمریکا در یک روز به خصوص تخفیف ها شروع نمی شوند. ضمناً مانند آمریکا هم مردم برای خرید عجله و اشتیاق زیادی ندارند. اما تخفیف هایی که با این نام شناخته می شوند، به مدت سه روز ادامه داشته و تاریخ شروع آن ها معمولاً مصادف با شروع بلک فرایدی در سایر نقاط جهان است؛ بنابراین انتظار می رود که بلک فرایدی دبی در سال 2023 در 24 نوامبر شروع شده و تا 27 نوامبر ادامه داشته باشد. بعضی از فروشگاه ها حتی تا یک هفته هم تخفیف های خود را نگه خواهند داشت و افراد فرصت بیشتری برای خرید دارند.

علاوه بر آدینه سیاه در دبی، فرصت های دیگری هم برای خرید با تخفیف های استثنایی در این شهر وجود دارد. یکی از برترین فرصت ها، جشنواره خرید دبی است. افرادی که می خواهند برای کسب وکار خود به صورت عمده خرید نمایند یا تنها می خواهند وسایل و پوشاک خود را عوض نمایند، می توانند در این فرصت ها برای خرید به دبی بروند.

سؤالات متداول

بلک فرایدی دبی چه زمانی شروع می گردد؟

آدینه سیاه در دبی از 24 نوامبر 2023 شروع شده و تا 27 نوامبر ادامه خواهد داشت. تخفیف های این روز در دبی به مدت سه روز و گاهی یک هفته باقی خواهد ماند.

برای خرید در بلک فرایدی دبی به کجا برویم؟

اگر در پی خرید در حراجی ها و تخفیف ها هستید، باید حتماً به مراکز خرید دبی بروید. بازارهای محلی و بازارچه های این شهر معمولاً تخفیف های بلک فرایدی را اعمال نمی نمایند.

بلک فرایدی در دبی چه مناسبتی دارد؟

تاریخ آدینه سیاه در دبی نزدیک به روز استقلال امارات بوده و به همین علت هم مناسبت برگزاری این فصل حراجی کوتاه مدت در دبی به مناسبت جشن آزادی است.

الی گشت

منبع: گردشبان
انتشار: 27 آبان 1402 بروزرسانی: 27 آبان 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 31343

به "آدینه سیاه در دبی چه خبر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدینه سیاه در دبی چه خبر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید