با زیباترین رودخانه های دنیا آشنا شوید

به گزارش دَبی بلاگ، در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با رودخانه های زیبا و برتر جهان که محبوبیت جهانی نیز دارند آشنا کنیم.

با زیباترین رودخانه های دنیا آشنا شوید

رودخانه وردن | فرانسه

قایق سواری در طول رودخانه وردن یکی از محبوب ترین جاذبه های این منطقه است. بانجی جامپینگ و دوچرخه سواری کوهستانی از جمله تفریحاتی است که در اختیار گردشگران این منطقه واقع شده است. تنگه رود وردن به عنوان جواهر طبیعت فرانسه هر ساله گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به خود جلب می نماید.

رودخانه سوکا | اسلوونیاین رودخانه به علت داشتن آب شفاف فیروزه ای مشهور است. تعداد کمی رودخانه در جهان وجود دارد که در تمام طول خود رنگ شان را حفظ می نمایند. این شگفتی طبیعی، گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. ورزش های آبی مختلف، به خصوص قایق سواری و ماهیگیری در این ناحیه از محبوبیت بالایی برخوردار است.

رودخانه کرکا | کرواسیپارک ملی کرکا یکی از مشهورترین جاذبه های کشور کرواسی است و آبشارهای رودخانه کرکا از محبوب ترین و مشهورترین جاذبه های این پارک به شمار می رود. هیجان انگیزترین مورد درباره این مکان برخلاف اغلب پارک ها که شناکردن را ممنوع نموده اند، این است که در اینجا بازدیدنمایندگان به شنا کردن در عمق رودخانه تشویق می شوند.

رودخانه Fjaora | ایسلندزیباترین رودخانه ایسلندی ها از میان یک دره شگفت انگیز می گذرد و بازدیدنمایندگان می توانند به راحتی در طول دره و رودخانه به پیاده روی بپردازند. منظره ها این ناحیه به طور مداوم تغییر می نماید. در طول این رود می توان قدم زد، اما برای این کار باید پوتین های راحت مخصوص پیاده روی به پا داشت چرا که سطح آن ناصاف است.

رودخانه لی | چینمنظره ها زیبای این رودخانه بسیار مشهور است. رودخانه لی محبوب ترین جاذبه منطقه گوانگشی و یکی از بهترین جاذبه های کشور چین به شمار می رود. در تورهای مربوط به بازدید از این رودخانه گردشگران می توانند به تماشای ماهیگیران محلی که به وسیله باکلان (نوعی پرنده) مشغول صید ماهی هستند، بپردازند.

رودخانه Reuss | سوییسچهارمین رود طولانی کشور سوییس از میان منطقه ها دیدنی این کشور می گذرد. این رودخانه بعلاوه از میان شهر زیبا و تاریخی لوسرن عبور می نماید. اگر روی رودخانه سوار یک قایق شوید، می توانید از مکان های متنوع و زیبایی همانند روستاهای کوهستانی و شهرهای بزرگ در کوهپایه های دست نخورده نیز عبور کنید.

رودخانه راپا | سوئدرودخانه راپا فقط 75 کیلومتر طول دارد، اما با این حال در امتداد سرچشمه اش تا دریاچه ای که به آن سرازیر می گردد از میان منطقه ها خارق العاده ای عبور می نماید. گذر از دره راپا که به وسیله کوه های مرتفع احاطه شده برای هر گردشگری تجربه ای خارق العاده به شمار می رود. به علت طبیعت دست نخورده این ناحیه، از آن به عنوان آلاسکای اروپا یاد می گردد.

رودخانه رادونا | اسلوونیرودخانه رادونا در تنگه ای زیبا نزدیک شهر بلد واقع شده است. دره شگفت انگیز بلد دارای راستا پیاده روی جنگلی و پل است که در طول رودخانه کشیده شده و فرصت گشت و گذار در محیط اطراف را فراهم می نماید. این راستا در نقطه ای خیره نماینده که منتهی به آبشاری بسیار زیباست، به سرانجام می رسد و امکان تجربه یک پیاده روی هیجان انگیز در روزهای گرم تابستانی را در اختیار بازدیدنمایندگان می گذارد.

منبع: سایت بهترینها

منبع: راسخون
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 22804

به "با زیباترین رودخانه های دنیا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با زیباترین رودخانه های دنیا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید