از کانال ها و شبکه های اجتماعی بلیط نخرید

به گزارش دَبی بلاگ، حسنوند اظهار داشت: شهروندان به هیچ عنوان برای خرید پیش فروش بلیط مسافرت های نوروزی از کانال ها و شبکه های اجتماعی اقدام ننمایند و برای خرید حتما از سایتهای معتبر و اعلام شده اقدام نمایند.

از کانال ها و شبکه های اجتماعی بلیط نخرید

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، سرهنگ حسنوند اظهار کرد: این افراد غالبا با درج مبالغی بسیار کمتر از مبلغ واقعی و با تطمیع کاربران اقدام به اخذ وجه از آنان می نمایند، در حالی که از بلیط خبری نیست!، لذا کاربران ضروری است در هنگام خرید در فضای مجازی موارد امنیتی را به طور کامل رعایت نمایند.

وی با اشاره به اینکه در وهله اول خرید بلیط از چنین کانال هایی فاقد امنیت بوده و ارائه بلیط از سوی آنها هیچ تضمینی ندارد، گفت: همچنین در صورتی که کانال های مذکور شما را به سوی سایتی راهنمایی کردند، آن سایت می بایست تمامی موارد مربوط به فروشگاه های مجازی را رعایت کند، ولیکن سایت های مذکور غالبا جعلی بوده و سایت فیشینگ است که اطلاعات حساب بانکی شما را به سرقت می برد.

حسنوند اعلام کرد: شهروندان به هیچ عنوان برای خرید پیش فروش بلیط مسافرت های نوروزی از کانال ها و شبکه های اجتماعی اقدام ننمایند و برای خرید حتما از سایتهای معتبر و اعلام شده اقدام نمایند.

منبع:پلیس فتا

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5630

به "از کانال ها و شبکه های اجتماعی بلیط نخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کانال ها و شبکه های اجتماعی بلیط نخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید