اجرای ورزش تاریخی و حماسی چوگان در مجموعه جهانی میدان امام (ره) اصفهان به عنوان بخشی از نوروزگاه اصفهان

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر کمیته فرهنگی ستاد نوروزی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، امروز از اجرای ورزش تاریخی و حماسی چوگان در مجموعه جهانی میدان امام (ره) (نقش جهان) بعنوان بخشی از نوروزگاه اصفهان خبر داد.

اجرای ورزش تاریخی و حماسی چوگان در مجموعه جهانی میدان امام (ره) اصفهان به عنوان بخشی از نوروزگاه اصفهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، سید علی صالحی درخشان مدیر کمیته فرهنگی ستاد نوروزی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان با اعلام این خبر اضافه نمود: همزمان با اجرای برنامه های فرهنگی نوروزگاه استان اصفهان ورزش تاریخی و حماسی چوگان نیز در ضلع شمالی مجموعه جهانی میدان امام (ره) همه روزه در ایام نوروز برگزار می شود.

او در ادامه با اشاره به استقبال هزاران گردشگر نوروزی از اجرای این ورزش تاریخی تاکید کرد: با عنایت به اینکه مجموعه جهانی میدان امام قدیمی ترین زمین اجرای این ورزش تاریخی در جهان می باشد، با اجرای این ورزش تاریخی تلاش نموده ایم ضمن احیاء این ورزش تاریخی در مجموعه تاریخی میدان امام(ره) (نقش جهان) گردشگران نوروزی را نیز با هویت فرهنگی خویش آشنا سازیم.

ورزش تاریخی و حماسی چوگان از تاریخی سوم فروردین همه روزه ساعت 11 در ضلع شمالی میدان امام(ره) (نقش جهان) برگزار می شود.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2241

به "اجرای ورزش تاریخی و حماسی چوگان در مجموعه جهانی میدان امام (ره) اصفهان به عنوان بخشی از نوروزگاه اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای ورزش تاریخی و حماسی چوگان در مجموعه جهانی میدان امام (ره) اصفهان به عنوان بخشی از نوروزگاه اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید