یواخیم لو: تراِشتگن می تواند در انتخابی یورو 2020 درون دروازه آلمان بایستد

به گزارش دَبی بلاگ، یواخیم لو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان می گوید مارک آندره تراِشتگن این فرصت را دارد که در مرحله انتخابی یورو 2020 در درون دروازه آلمان بایستد.

یواخیم لو: تراِشتگن می تواند در انتخابی یورو 2020 درون دروازه آلمان بایستد

به گزارش خبرنگاران، مارک آندره تراِشتگن چندی پیش در واکنش به اظهارات یواخیم لو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان که گفته مانوئل نویر دروازه بان شماره یک این تیم در مسابقات یورو 2020 خواهد بود، در گفت وگو با نشریه آلمانی بیلد گفته بود می خواهم با ارائه بهترین عملنمودهایم به یواخیم لو فشار بیاورم که او تصمیم بگیرد مرا دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال آلمان کند.

یواخیم لو در تازه ترین اظهارنظر در گفت وگو با شبکه تلویزیونی DAZN در مورد اظهارات دروازه بان آلمانی بارسلونا گفت: به اعتقاد من تراِشتگن حرف بدی نزده و نباید آن را حمله ای به سوی مانوئل نویر و کادر فنی تیم تلقی کرد. او اهداف خود را ترسیم نموده و حق این کار را هم دارد، چون او در دو، سه سال اخیر تبدیل به دروازه بان فوق العاده ای شده است.

تراِشتگن: می خواهم دروازه بان شماره یک آلمان شوم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان توضیح داد: بابت داشتن دو دروازه بان در سطح کلاس جهانی هم شاد هستیم. سال گذشته - 2018 - به این دلیل گفتم که نویر دروازه بان اول تیم است چون کاپیتان تیم ما است، اما ما سال جاری آغازی مجدد داریم و مارک آندره این فرصت را خواهد داشت تا در بازی های مرحله انتخابی یورو 2020 در درون دروازه آلمان بایستد. یورو 2020 تابستان آینده برگزار خواهد شد و ما فرصت چندانی تا آغاز این مسابقات نداریم.

وی صحبت های خود را اینطور ادامه داد: نویر و تراشتگن البته برای قرار دریافت در ترکیب اصلی مانشافت با هم رقابت خواهند کرد و در نهایت همواره این عملکرد آنهاست که به حساب می آید. مانوئل با وجود دوری طولانی مدتش از میادین به دلیل مصدومیت در جام جهانی 2018 عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. هم نویر و هم تراشتگن در سطح بالایی هستند، از این رو باید ببینیم سال جاری چه اتفاقی خواهد فتاد. به طور حتم مارک آندره در چند بازی در درون دروازه آلمان خواهد ایستاد.

تراشتگن از زمانی که در سال 2012 اولین بازی اش را برای تیم ملی آلمان انجام داده، تا کنون در 21 بازی در درون دروازه مانشافت ایستاده که بیشتر آنها در زمانی بوده که یا نویر مصدوم بوده یا یواخیم لو به او استراحت داده است.

بازی بعدی تیم ملی آلمان در تاریخ 20 مارس (29 اسفند) در دیداری محبت آمیز مقابل صربستان خواهد بود که در استادیوم خانگی ولفسبورگ برگزار خواهد شد و شاگردان یواخیم لو چهار روز بعد از آن در مرحله انتخابی یورو 2020 با هلند دیدار خواهند کرد.

آلمان در مرحله انتخابی یورو 2020 در گروه C با تیم های هلند، ایرلند شمالی، بلاروس و استونی همگروه است و برای صعود از این مرحله باید یکی از دو صندلی برتر گروه را از آن خود کند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 433

به "یواخیم لو: تراِشتگن می تواند در انتخابی یورو 2020 درون دروازه آلمان بایستد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یواخیم لو: تراِشتگن می تواند در انتخابی یورو 2020 درون دروازه آلمان بایستد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید