باشگاه بولتون به دلیل نبود آب و غذا کمپ تمرینی خود را بست

به گزارش دَبی بلاگ، تهران- خبرنگاران- باشگاه بولتون انگلیس همزمان با افزایش مسائل اقتصادی و به دلیل نبود غذا و نوشیدنی برای بازیکنان و مجموعه تیم، کمپ تمرینی خود را تعطیل کرد.

باشگاه بولتون به دلیل نبود آب و غذا کمپ تمرینی خود را بست

به گزارش خبرنگاران، روزنامه تلگراف انگلیس روز سه شنبه نوشت: تیم بولتون تا اینجای کار، فصل وحشتناکی را سپری نموده و هم اکنون در رتبه یکی به آخر جدول رده بندی چشمپیونشیپ (معتبرترین لیگ فوتبال انگلیس پس از لیگ برتر) جای گرفته و بازیکنان و کادر فنی این تیم همچنان منتظر دریافت حقوق ماه گذشته خود هستند.

کِن آندرسون مالک باشگاه بدنبال صدور حکم ماه گذشته مبنی بر تعطیلی قریب الوقوع به دلیل بدهی های معوق، تصمیم گرفت تا باشگاه را به فروش برساند و از آن تاریخ تاکنون پیروز نشده است تا برای پرداخت حقوق معوق اعضای تیم ضمانتی بدهد و مدعی شده است تنها در صورتی این اتفاق عملی خواهد شد که خریدار مناسبی برای این باشگاه از راه برسد.

با وجود اینکه عمده اعضای تیم اصلی فیل پارکینسون قرار نبود در جلسه تمرینی روز دوشنبه شرکت نمایند اما به سایر اعضاء نیز از جمله مسئولان تدارکات و کادر پزشکی اطلاع داده شد که به دلیل نبود غذا و آب آشامیدنی و سایر تجهیزات مورد احتیاج از حضور در تمرین خودداری نمایند.

مسائل اقتصادی این باشگاه طی چند ماه اخیر وخیم تر شده و دستمزد ماه های گذشته مجموعه تیم همچنان پرداخت نشده است.

این در حالی است که اکتبر سال گذشته مدیریت باشگاه پس از بازپرداخت وامی که از شرکت بلو ماربل کپیتال دریافت نموده بود، پیروز شد از مرز ورشکستگی گریخته و از خطر کسر امتیاز و محرومیت از فعالیت در پنجره جابجایی در امان بماند.

باشگاه بولتون قرار است به منظور پاسخگویی در مورد تخلفات اقتصادیاتی خود، بیستم مارس امسال در دعوی که به درخواست اداره اقتصادیات انگلیس اقامه شده، حضور پیدا کند.

در این بین، کانون طرفداران این باشگاه یکشنبه هفته جاری از کوشش خود برای انجام اقدامات اضطراری و جمع آوری یاری های اقتصادی به منظور جلوگیری از وخیم تر شدن اوضاع اطلاع داد.

گفتنی است با توجه به کنار کشیدن تازه ترین خریدار این باشگاه از مذاکرات فروش، کوشش های اندرسون تا اینجا فرجامی نداشته است با این حال براساس گزارش ها 2 خریدار دیگر برای به دست دریافت مالکیت این تیم وارد مذاکره شده اند اما تهدید ورشکستگی همچنان در حال افزایش است.

ورزشی**3991**1067**

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 461

به "باشگاه بولتون به دلیل نبود آب و غذا کمپ تمرینی خود را بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه بولتون به دلیل نبود آب و غذا کمپ تمرینی خود را بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید