60 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه خوارزمی در حوزه تخصصی خود شاغل هستند

به گزارش دَبی بلاگ، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی گفت: ویژگی شاخص دانشگاه خوارزمی دراشتغال دانشجویان است به طوری که 60 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه در حوزه تخصص خود شاغل هستند و 40 درصد دیگر نیز در مشاغل مربوط به نیازهای جامعه فعالیت دارند.

60 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه خوارزمی در حوزه تخصصی خود شاغل هستند

محمد حسین عبدالهی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به وضعیت مطلوب اشتغال فارغ التحصیلان گفت: براساس آنالیز که در مدت زمان 2 سال اخیر درباره اشتغال فارغ التحصیلان انجام داده ایم تعیین شد 60 درصد دانش آموختگان ما در رشته تحصیلی شان دارای اشتغال هستند که این موضوع نشان از کیفیت آموزشی بالا در دانشگاه دارد.

اساتید توسط دانشجویان ارزیابی می شوند

وی از ارزشیابی اساتید اطلاع داد و اضافه کرد: یکی از اقداماتی که دانشگاه در چند سال اخیر برای افزایش کیفیت آموزشی انجام می دهد ارزشیابی اساتید است که علاوه بر معیارهای مورد نظر دانشگاه دانشجویان نیز به عنوان یکی از شروط ثبت نام برای نیم سال بعد فرم ارزیابی اساتید را تکمیل می نمایند.

جذب اساتید 200 درصد است

عبدالهی درباره جذب اساتید توضیح داد: سیر تحول جذب اساتید در یک دهه گذشته نزدیک به 200 درصد اضافه شده که همین امر باعث شده است میانگین سنی اعضای هیأت علمی از 55 سال به 30 تا 40 سال کاهش پیدا کند.

دانشگاه خوارزمی 510 هیأت علمی دارد

وی ادامه داد: دانشگاه خوارزمی در حال حاضر 510 عضو هیأت علمی دارد که در چند سال اخیر بین 250 تا 300 استاد به دانشگاه اضافه شده است.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2989

به "60 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه خوارزمی در حوزه تخصصی خود شاغل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه خوارزمی در حوزه تخصصی خود شاغل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید