60 درصد برق سیستان و بلوچستان از نیروگاه ایرانشهر تامین می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر نیروگاه بخار ایرانشهر گفت: نیروگاه برق ایرانشهر با فراوری 256 مگاوات، 60 درصد برق سیستان و بلوچستان را تامین می نماید.

60 درصد برق سیستان و بلوچستان از نیروگاه ایرانشهر تامین می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مراد بخش بامری چهارشنبه 27 فروردین اظهارداشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور در کنار پزشکان و پرستارانی که در جبهه مقابله با این ویروس هستند ایثارگرانی هم شب روز برای فراوری برق کوشش می نمایند.

وی بیان نمود: تمام دغدغه ما در نیروگاه بخار ایرانشهر در دوران درگیری کشور با ویروس کرونا تامین برق پایدار شهروندان بویژه بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

مدیر نیروگاه بخار ایرانشهر گفت:کارکنان این نیروگاه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی شبانه روز در کوششند تا مسئله ای در فراوری برق ایجاد نشود.

وی اظهارداشت: صنعت برق هم مثل همواره آماده و فعال حرکت می نماید به طوریکه بعضی از کارکنان در مراکز کنترل به صورت 24 ساعته فراوری، انتقال و توزیع برق را پایش و مدیریت می نمایند.

بامری اضافه نمود:در بخش حفظ سلامتی کارکنان علاوه بر تامین احتیاجهای جاری به مواد ضدعفونی نماینده و اقلام بهداشتی در محیط کار و پیاده سازی تمهیداتی برای ایمن ماندن سلامت محیط کار، در ارتباط با تامین نمایندگان کالاها و تجهیزات مورد احتیاج نیروگاه ها و همچنین تردد ماشین آلات در بخش های مختلف از جمله سوخت نیز پروتکل های بهداشتی و سلامت را پیاده سازی نموده ایم تا نیروگاه به مسئله ای برنخورد.

وی بیان نمود: در شرایط فعلی، علاوه بر فراوری مستمر و بدون وقفه برق، فراهم سازی شرایط نیروگاه برای فراوری برق در پیک تابستان 99 نیز در حال اجرا است که در این بخش تعداد زیادی از مهندسان در حال اجرا تعمیرات دورهای و اورهال واحدهای نیروگاه هستند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7774

به "60 درصد برق سیستان و بلوچستان از نیروگاه ایرانشهر تامین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 درصد برق سیستان و بلوچستان از نیروگاه ایرانشهر تامین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید