یاری ونگر و مورینیو به سازمان بهداشت جهانی برای آموزش درباره کرونا

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام و سرمربی سابق آرسنال در راستای مطلع سازی فوتبال دوستان دنیا درباره شیوع کرونا با سازمان بهداشت دنیای همکاری می نمایند.

یاری ونگر و مورینیو به سازمان بهداشت جهانی برای آموزش درباره کرونا

به گزارش خبرنگاران، سازمان بهداشت جهانی به منظور افزایش مطلعی مردم درباره شیوه های شیوع ویروس کرونا از چهره های سرشناس و محبوبی که هواداران فراوانی دارند و می توانند تأثیرگذاری بالایی در میان مردم باشند یاری گرفته و ژوزه مورینیو و آرسن ونگر جزو اولین نفراتی بوده اند که به درخواست یاری این سازمان پاسخ مثبت داده اند.

سرمربی پرتغالی تاتنهام و سرمربی سابق آرسنال که زمانی در لیگ برتر با یکدیگر جنگ ها داشتند این بار با یکدیگر علیه کرونا متحد شده اند و در یک کلیپ ویدئویی برای مطلع سازی مردم درباره شیوه های شیوه کرونا شرکت نموده اند. این کلیپ ویدئویی در صفحه توئیتر سازمان بهداشت جهانی منتشر شده است و به شهروندان شیوه های عملی جلوگیری از ابتلا به کرونا را شرح داده است.

علاوه بر ونگر و مورینیو مربیان و چهره های فوتبال سرشناس دیگری از جمله جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال هم در جنبش مطلع سازی سازمان بهداشت جهانی شرکت نموده اند.

آرسن ونگر در این کلیپ ویدئویی می گوید: سالم به همه. همه ما می دانیم شرایطی که ویروس کرونا به وجود آورده بسیار جدی است و ما باید سلامتی مان را بر هر چیزی مقدم بدانیم. 5 راه کلیدی برای مبارزه با ویروس کرونا وجود دارد و من به شما توصیه می کنم که همواره و در همه وقت این 5 مورد را رعایت کند.

پیغام ونگر را مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام اینگونه ادامه می دهد و می گوید: با آغاز دست ها آغاز کنید. لطفاً به صورت مداوم دست های خود را بشویید و اگر امکانش هست آنها را با محلول های الکلی ضدعفونی کنید.

کیسی استون، سرمربی تیم زنان باشگاه منچستریونایتد هم در ادامه این پیغام ویدئویی می گوید: هنگام عطسه و سرف آرج خود را خم نموده و مقابل دهان و بینی تان بگیرید و اگر از دستمال کاغذی استفاده می کنید فوراً آن را درون سطل زباله بیندازید.

سپس نوبت به آقای خاص می رسد که به مردم درباره تعاملات اجتماعی شان نکاتی را گوشزد کند. او می گوید: هنگام رویارویی با افراد دیگر و در تعاملات اجتماعی، یک قدم عقب تر بایستید. حداقل یک متر از هر کسی که سرفه یا عطسه می نماید، فاصله بگیرید.

با وجود درنظر گرفته شده معیار های بهداشتی و امنیتی، آمار مبتلایان به کرونا در اروپا و مخصوصاً در ایتالیا رشد قابل توجهی دارد و به نمی رسد که با شرایط موجود مسابقات فوتبال در این کشورها در آینده ای نزدیک از سر گرفته گردد.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6668

به "یاری ونگر و مورینیو به سازمان بهداشت جهانی برای آموزش درباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری ونگر و مورینیو به سازمان بهداشت جهانی برای آموزش درباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید