کریمی: هنوز هم از فدراسیون تکواندو انتقاد می کنم اما مانند دوستان، تخریب چی نیستم، در مسابقات جهانی باج نمی دهیم

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی تیم تکواندو نونهالان گفت: اگر مسئله ای در فدراسیون و تیم ملی وجود داشته باشد نقدها خود را مطرح می کنم اما مانند بعضی دوستان تخریب چی نیستم.

کریمی: هنوز هم از فدراسیون تکواندو انتقاد می کنم اما مانند دوستان، تخریب چی نیستم، در مسابقات جهانی باج نمی دهیم

مرتضی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط تیم تکواندو نونهالان گفت: در حال حاضر و طبق برنامه ریزی اجرا شده تمرینات خود را پیگیری می کنیم. روز چهارشنبه لیگ نونهالان برگزار گردید و اجازه حضور ملی پوان در مسابقات را دادیم. با عملکرد خوب آنها امیدواری های ما برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی دنیا افزایش یافت.

وی در خصوص دلایل تشکیل دو تیم برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و دنیا مطرح کرد: مسابقات قهرمانی آسیا در تاریخ اول و دوم مردادماه برگزار خواهد شد و طبیعتا در روزهای سوم یا چهارم مردادماه به ایران بازخواهیم گشت، از طرفی یازدهم مردادماه باید به مسابقات دنیای اعزام شویم. همین موضوع باعث شد ریسک نکنیم و با توجه به حضور نیروهای خوب، دو تیم را تشکیل دهیم.

سرمربی تیم تکواندو نونهالان توضیح داد: نه تنها پتانسیل تشکیل دو تیم را داریم بلکه حتی می توانیم سه تیم را تشکیل دهیم. وقتی اعتقاد داریم که پتانسیل و استعدادهای خوبی داریم باید از آن استفاده کنیم. اصلا قصد نداشتیم تنها چند بازیکن را انتخاب و آنها را به تمام مسابقات اعزام کنیم.

کریمی در خصوص اینکه این دو تیم از لحاظ پتانسیل فنی در یک سطح هستند، گفت: در بعضی اوزان واقعا هر دو بازیکن ما در یک اندازه هستند و در بعضی اوزان دیگر نیز تفاوت اندکی وجود دارد که ما باید به عنوان مربی این تفاوت را در هدایت بازیکنان از بین ببریم. مسابقات قهرمانی آسیا نیز در سطح پایین تری از مسابقات قهرمانی دنیا برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ملی تکواندو نونهالان توانایی تبدیل عنوان نایب قهرمانی دوره گذشته به قهرمانی دنیا را در این دوره خواهد داشت، گفت: قطعا این پتانسیل را داریم. یکی از نقاط ضعف من عدم حضور در مسابقات دنیای نونهالان و شناخت از حریفان است و به همین دلیل از رضا یاری و یوسف جنگو که سابقه حضور در مسابقات دنیای را داشتند یاری و هدایت گرفتم. قطعا با توجه به اینکه به بچه ها اعتقاد دارم در مسابقات دنیای قدرتمند ظاهر خواهیم شد و به حریفان باج نخواهیم داد.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در خصوص اظهارات منتقدان که حمایت او از فدراسیون و تیم ملی را به خاطر دریافت پست سرمربیگری تیم نونهالان می دانند، به خبرنگاران گفت: اصلا اینطور نیست و هنوز هم منتقد فدراسیون هستم. پولادگر گفت هر وقت انتقادی دارم با او در میان بگذارم و هنوز هم این کار را انجام می دهم. حتی بعضی اوقات پولادگر از دست من ناراحت می گردد، اما با این وجود نقدها خود را عنوان می کنم.

کریمی تاکید نمود: با وجود این نقدها، اما مانند بعضی دوستان تخریب چی نیستم و همه چیز را زیر سوال نمی برم. اگر واقعا قصد خدمت داریم می توانیم این کار را در هر جایی انجام دهیم. همواره خود را سرباز تکواندو می دانم و روزی که فدراسیون بیان کرد به من احتیاج ندارد به استان ها و شهرهای کوچک رفتم و کار کردم و فقط دنبال پست و هدف خاص نبودم. در حال حاضر نیز از کار کردن با نونهالان لذت می برم و اینطور نیست که به خاطر حضور در تیم نونهالان دیگر انتقاد نکنم.

وی خاطر نشان کرد: اگر از پولادگر بپرسید شاید هنوز با من مخالف باشد، اما به خاطر اینکه قبولم دارد از من دعوت به همکاری کرد. اینطور نیست که به به و چه چه گوی فدراسیون باشم و هر جا ضعف ببینم، می گویم اما مانند دوستان هوچی گری نخواهم کرد. این دوستان اگر خیلی دلسوز تکواندو هستند به استان ها و شهرهای که تشنه تمرین کردن، حضور و حتی عکس دریافت با آنها هستند، رفته و آنجا کار نمایند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1407

به "کریمی: هنوز هم از فدراسیون تکواندو انتقاد می کنم اما مانند دوستان، تخریب چی نیستم، در مسابقات جهانی باج نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: هنوز هم از فدراسیون تکواندو انتقاد می کنم اما مانند دوستان، تخریب چی نیستم، در مسابقات جهانی باج نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید