چمران: مجلس از بازی های سیاسی دوری کند ، تعریف از لاریجانی، جنبه احترام دارد

به گزارش دَبی بلاگ، فعال سیاسی اصولگرا گفت: بعضی از آقایان با تمام شدن دوره ریاست از لاریجانی تعریف و تمجید نموده اند، باور دارم که کاربرد این عناوین صرفاً جنبه احترام دارد و از این سخنان نمی توان تائید عملکرد چندین ساله او را برداشت کرد.

چمران: مجلس از بازی های سیاسی دوری کند ، تعریف از لاریجانی، جنبه احترام دارد

مهدی چمران، فعال سیاسی اصولگرا در تبادل نظر با خبرنگار حوزه احزاب خبرنگاران، با بیان اینکه لاریجانی، 12 سال بر کرسی ریاست مجلس شورای اسلامی تکیه زده بود، گفت: برای آنالیز عملکرد لاریجانی احتیاج است که یک آسیب شناسی جامعی صورت گیرد و نظرات شخصی را نمی توان نقد تلقی کرد.

وی ادامه داد: بعضی از آقایان با تمام شدن ریاست وی، از لاریجانی تعریف و تمجید نموده اند، باور دارم که کاربرد این عناوین، جنبه احترام دارد و از این سخنان نمی توان تائید عملکرد چندین ساله او را برداشت کرد.

چمران اضافه کرد: مجلس در موضوع برجام و تقابل با آمریکا که رهبری هم آن را گوشزد کردند، منفعلانه عمل کرد و این از جمله نواقص دوران مدیریت لاریجانی است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو های انقلاب با تأکید بر اینکه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تک صدایی حاکم نیست، بیان داشت: التزام به مبانی فکری انقلاب و اسلام به معنی تک صدایی در مجلس نیست و نظاره گر آن هستیم که برای کرسی ریاست مجلس، رقابت جدی میان نمایندگان در جریان است.

وی پیرامون چالش های دولت در سال پایانی خود با تصمیمات مجلس یازدهم، توضیح داد: دولت باید با مجلس تعامل سازنده ای داشته باشد و مجلس هم خود را از بازی های سیاسی دور کند. اگر دولتمردان به دنبال اهدافی غیر از انقلاب باشند، نمایندگان مجلس باید قاطعانه مقابل آن بایستند و نفع مردم را در اولویت خود قرار دهند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8998

به "چمران: مجلس از بازی های سیاسی دوری کند ، تعریف از لاریجانی، جنبه احترام دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمران: مجلس از بازی های سیاسی دوری کند ، تعریف از لاریجانی، جنبه احترام دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید