پنجمین نفتکش ایران به جزیره باربادوس نزدیک شد

به گزارش دَبی بلاگ، پنجمین نفتکش ایران که حامل بنزین به مقصد ونزوئلاست به جزیره باربادوس نزدیک شد و به زودی به سواحل ونزوئلا می رسد.

پنجمین نفتکش ایران به جزیره باربادوس نزدیک شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، پنجمین نفتکش ایران حامل بنزین به مقصد ونزوئلا به جزیره باربادوس نزدیک شد و به زودی به سواحل ونزوئلا می رسد.

بر اساس آمار های رهیابی پایگاه مارین ترافیک این نفتکش که کلاول (CLAVEL) نام دارد، سیستم های رهیابی خود را روشن کرده است.

نفتکش فورچون (Fortune) و چند ساعت بعد از آن نفتکش فارست (Forest) وارد آب های ونزوئلا شدند. نیروی دریایی ونزوئلا هر دو نفتکش را تا بندر ال پالیتو اسکورت کرد. حدود 10 روز پیش، پنج نفتکش فاکسون، فورچون، پتونیا و فارست و کلاول از تنگه جبل الطارق به مقصد آمریکای لاتین عبور کردند و به سمت ونزوئلا حرکت کردند.

طارق العیسمی، وزیر نفت ونزوئلا رسما محموله نفتکش ایرانی فورچون (Fortune) را تحویل گرفت.

به گفته دو منبع آگاه، دومین نفتکش ایران، فارست، مقصد خود را به سوی پالایشگاه کاردون، سومین مجتمع پالایشگاهی این کشور متعلق به شرکت نفت ونزوئلا، تغییر داد و در کنار این پالایشگاه لنگر انداخت.

نفتکش های پتونیا و فاکسون نیز به ونزوئلا رسیده اند.

اقدام ایران و ونزوئلا در حالی که هر دو کشور تحت تحریم های آمریکا قرار دارند، بازتاب های زیادی و عصبانیت مقامات واشنگتن را به دنبال داشته است.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9191

به "پنجمین نفتکش ایران به جزیره باربادوس نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین نفتکش ایران به جزیره باربادوس نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید