وزارت ورزش: احیای حق پخش فوتبال و ورزش به زودی میسر می شود، مذاکرات ما با صدا و سیما نتیجه نداشته

به گزارش دَبی بلاگ، احیای حق پخش تلویزیونی و ورزش جزو تکالیف قانونی وزارتخانه است، برای همین با تدبیری که اجرا شده است با درخواست ما از سازمان برنامه و بودجه به میزان کارشناسی شده حق پخش ورزش کشور از سرفصل اعتبارات سازمان صدا وسیما کاسته و به سرفصل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان اضافه خواهد شد.

وزارت ورزش: احیای حق پخش فوتبال و ورزش به زودی میسر می شود، مذاکرات ما با صدا و سیما نتیجه نداشته

معاون منابع انسانی و مالی وزارت ورزش گفت: مذاکرات ما با صدا وسیما در حد به رسمیت شناختن حق پخش ورزش هم نتیجه نداشته است و زیربار آن نمی فرایند.

ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مثمرثمر بودن جلسه های متعدد با مدیران صدا وسیما در دو سال گذشته برای تعیین و تکلیف حق پخش ورزش کشور گفت: مذاکرات ما با صدا وسیما در حد به رسمیت شناختن حق پخش ورزش هم نتیجه نداشته است و در آن سازمان اراده و تمایلی برای حل این مشکل وجود ندارد و زیر بار آن نمی فرایند.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: احیای حق پخش تلویزیونی و ورزش جزو تکالیف قانونی وزارتخانه است، برای همین با تدبیری که اجرا شده است با درخواست ما از سازمان برنامه و بودجه به میزان کارشناسی شده حق پخش ورزش کشور از سرفصل اعتبارات سازمان صدا وسیما کاسته و به سرفصل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان اضافه خواهد شد.

فرامرزیان اضافه نمود: در واقع تهاتر اعتبارات با کمک دولت و سازمان برنامه و بودجه بهترین و قانونی ترین راه حل برای احیای حق پخش تلویزیونی و ورزش است. امیدوارم صدا وسیما تمکین کند و قطعا با این حرکت بزودی بخش مهمی از نیازهای ورزش کشور بخصوص در بخش فوتبال ملی و باشگاههای پر طرفدار استقلال و پرسپولیس در آستانه ورود به فرابورس حل می شود.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: عصر ایران
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3933

به "وزارت ورزش: احیای حق پخش فوتبال و ورزش به زودی میسر می شود، مذاکرات ما با صدا و سیما نتیجه نداشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش: احیای حق پخش فوتبال و ورزش به زودی میسر می شود، مذاکرات ما با صدا و سیما نتیجه نداشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید