والورده: کارمان در لالیگا هنوز تمام نشده است، طرفداران با کوتینیو هستند و کوتینیو هم با آنهاست

به گزارش دَبی بلاگ، ارنستو والورده، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می گوید شاگردانش نباید قهرمانی خود در لالیگا را از حالا مسجل بدانند.

والورده: کارمان در لالیگا هنوز تمام نشده است، طرفداران با کوتینیو هستند و کوتینیو هم با آنهاست

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده که تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته سی وسوم لالیگای اسپانیا در استادیوم نوکمپ با نتیجه 2 بر یک بر رئال سوسیه داد غلبه کرد و یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت ها نزدیک شد، پس از این بازی با اشاره به پیروزی سخت تیمش در این دیدار گفت: رقبا بازی را به راحتی در اختیار شما قرار نمی دهند و برای رسیدن به پیروزی باید دردسر زیادی بکشید. رسیدن به پیروزی سخت تر از چیزی است که طرفداران فکرش را می نمایند. متوجه این موضوع هستم که طرفداران با خود می گویند بارسا قهرمان است و ما هم منتظر آن روز هستیم اما هنوز امتیازهایی برای کسب کردن، باقی مانده است. باید این دیدگاه که قهرمانی مان مسجل است را از ذهن مان بیرون کنیم چون کارمان هنوز در لالیگا تمام نشده است.

وی اضافه کرد: بازی راحتی برای ما نبود چون سوسیه داد خیلی خوب بود و کار را برای ما در زمان صاحب توپ بودن سخت کرد. خوشبختانه پیروز شدیم پس از دریافت گل تساوی، خیلی زود به گل دوم برسیم و سپس با چنگ و دندان دفاع کردیم چون آنها فشار زیادی به ما آوردند.

سرمربی بارسلونا همچنین درباره هافبک برزیلی اش که زمانی که در دقیقه 72 به جای عثمان دمبله به بازی آمد به خاطر شادی گلش در بازی برگشت مقابل منچستریونایتد مورد استقبال چندانی از سوی طرفداران بارسلونا در نوکمپ قرار نگرفت، گفت: فکر نمی کنم در این بازی داستانی وجود داشته باشد. دلیل این همه توجه به این تیم هم این است که ما بارسلونا هستیم و گاهی اوقات بعضی چیزها خیلی مهم نیستند که بخواهیم روی آنها تمرکز کنیم. طرفداران با کوتینیو هستند و کوتینو هم با آنهاست.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 843

به "والورده: کارمان در لالیگا هنوز تمام نشده است، طرفداران با کوتینیو هستند و کوتینیو هم با آنهاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: کارمان در لالیگا هنوز تمام نشده است، طرفداران با کوتینیو هستند و کوتینیو هم با آنهاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید