هشدار پلیس درباره راه اندازی دفاتر خدمات گردشگری غیرمعتبر در کشور ، فریب تورهای ارزان را نخورید

به گزارش دَبی بلاگ، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت: مسافران برای تهیه بلیت به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه و از پرداخت هرگونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که مدعی اجرای تور با هزینه های پایین هستند، خودداری نمایند.

هشدار پلیس درباره راه اندازی دفاتر خدمات گردشگری غیرمعتبر در کشور ، فریب تورهای ارزان را نخورید

خبرنگاران: سرهنگ محمدرضا اکبری اضافه نمود: افراد سودجو و کلاهبردار با آغاز تعطیلات تابستان از موقعیت سوءاستفاده نموده و برای رسیدن به اهداف مجرمانه خود دفاتری را با عنوان دفاتر خدمات گردشگری در سطح شهر اجاره می نمایند.

وی گفت: این افراد شیاد با اطلاع رسانی در فضای مجازی، ارسال پیامک های تبلیغاتی، چاپ آگهی در مطبوعات یا سطح شهر، اقدام به تبلیغات فریبنده درباره اعزام مسافران و گردشگران در فصل تابستان به شهرها و کشورهای مختلف به وسیله تورهای گردشگری می نمایند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا عنوان نمود: شهروندانی که تحت تأثیر تبلیغات این افراد شیاد قرار گرفته اند پس از ثبت نام و پرداخت وجه نسبت به تهیه بلیت اقدام می نمایند اما پس از مراجعه به فرودگاه یا ایستگاه راه آهن متوجه جعلی بودن بلیت ها می شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به تعطیلی و متواری شدن متهمان این شیوه کلاهبرداری تاکید نمود: مسافران برای تهیه بلیت به مراکز و آژانس های مسافرتی معتبر که مجوز لازم را از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارند، مراجعه و از پرداخت هرگونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده، مدعی اجرای تور با هزینه های پایین هستند، خودداری نمایند.

وی از مسافران خواست برای اخذ ویزا شخصاً با ارائه گذرنامه به سفارتخانه ها و مراکز رسمی معتبر مراجعه نمایند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: چمدان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2418

به "هشدار پلیس درباره راه اندازی دفاتر خدمات گردشگری غیرمعتبر در کشور ، فریب تورهای ارزان را نخورید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس درباره راه اندازی دفاتر خدمات گردشگری غیرمعتبر در کشور ، فریب تورهای ارزان را نخورید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید