هاشمی نسب: امیدوارم با آمدن آذری، فولاد به جایگاه واقعی اش برسد، هدف مان حضور در بالای جدول است

به گزارش دَبی بلاگ، مهدی هاشمی نسب، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان نمود، هدف این تیم در فصل جاری حضور در رده های بالای جدول رده بندی لیگ برتر است.

هاشمی نسب: امیدوارم با آمدن آذری، فولاد به جایگاه واقعی اش برسد، هدف مان حضور در بالای جدول است

مهدی هاشمی نسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به نتایج خوب فولاد در دو هفته اخیر گفت: ما در بازی با سپاهان عملکرد بسیار خوبی داشتیم و می توانستیم برنده شویم. آنها تصور می کردند که فولاد را شکست می دهند، ولی به در بسته خوردند، این در حالی است که یک پنالتی هم برای فولاد گرفته نشد. روند خوب ما در بازی با شهر خودرو ادامه پیدا کرد و بچه ها خواسته های تاکتیکی کادر فنی را در زمین پیاده کردند. شهر خودرو جزو تیم های خوب لیگ برتر است و پیروزی در زمین این تیم ارزش بالایی داشت.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه فولاد باید نسبت به چند سال گذشته نتایج بهتری بگیرد، خاطر نشان کرد: هدف تیمی مثل فولاد این نیست که دنبال نتایج معمولی باشد. ما دنبال پیشرفت هستیم و می خواهیم با تیم های پرقدرت لیگ رقابت کنیم. البته از لحاظ هزینه و خیلی چیزهای دیگر با خیلی از تیم ها قابل قیاس نیستیم، ولی هدف مان رسیدن به بالای جدول است.

وی راجع به حضور سعید آذری در باشگاه فولاد به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه شرح داد: ابتدا باید از زحمات آقای رضایی تشکر کنم و امیدوارم هر جا که هست پیروز باشد. البته حضور آقای آذری را هم به فال نیک می گیریم. نکته مهم این است که ایشان یک مدیر ورزشی است و همیشه دیدگاهی که در رأس مدیریت یک باشگاه وجود دارد، نقش مهمی در پیروزیت آن باشگاه دارد. امیدوارم با آمدن آذری، فولاد به جایگاه واقعی اش برسد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به اینکه برخی معتقدند آنها فوتبال تدافعی را به نمایش می گذارند، مطرح نمود: در فوتبال هیچ تیمی مطلق دفاع یا حمله نمی کند. گل نخوردن یک اصل مهم است و ما سعی می کنیم کارهای تدافعی را با نظم تاکتیکی خاصی انجام دهیم، ولی به فکر دفاع مطلق نیستیم.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2778

به "هاشمی نسب: امیدوارم با آمدن آذری، فولاد به جایگاه واقعی اش برسد، هدف مان حضور در بالای جدول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی نسب: امیدوارم با آمدن آذری، فولاد به جایگاه واقعی اش برسد، هدف مان حضور در بالای جدول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید