من برات یار میشم یاره وفادار میشم

به گزارش دَبی بلاگ، اهای کافئین های زیبا رو من کام بک کردم با یه پست دیگه و اومدم تا همتون رو با مطالبم زخمی کنم

من برات یار میشم یاره وفادار میشم

چه خبرا؟ خوب و خوش و سالم و سلامت هستید ؟

منم که مثل همواره در حال خوردن خوراکی هستم و طبق معمول رژیم بی رژیم .

همچنین دارم سریال خارجکی دانلود میکنم که امیدوارم وقت کنم و بتونم ببینمش .

اجازه بدید بهتون بگم که چه سریالی دارم دانلود میکنم .

از خدا که پنهون نیست از شما گایز ها چه پنهون که من اصلا اهل سریال دانلود کردن نیستم و ترجیح میدم بیشتر فیلم سینمایی ببینم .

عاما از اونجایی که ماه قبل درست در همین روز ها من 45 گیگ اینترنت یک ماهه خریدم و حس کردم که خیلی زود تموم میشه ، اما اشتباه کردم و هنوز وسط ماهیم اما من 38 گیگ اینترنت دست نخورده دارم که باور نکردینه ، حداقل برای من که قبلا 10 گیگ اینترنت رو در عرض 4 روز تموم میکردم .

خلاصه چاره ای ندام جز اینکه هر چی میتونم فیلم وسریال دانلود کنم تا حداقل بعدا دلم نسوزه .

چند روزه تو ایسنتا میبینم مردم در حال تیکه پاره کردن خودشون با سریال Peaky blinders هستن ، منم با خودم فک کردم شاید بد نباشه که دانلودش کنم اگه خداوند عز وجل بهم وقت بده حتما میبینمش .

گایز اگه بخوام بهتون راستش رو بگم ، من فقط فیلم و سریال های خارجکی رو میبینم تا حسرت بخورم .

یعنی یادمه یه دوره ای با سیل بزرگی از فیلم های فوق عاشقانه خودم رو مورد آزار و اذیت و تجاوز روحی قرار میدادم ، به طوری که الان از اینجور فیلم ها متنفرم و تحمل کردن دو نفر که به هم عشق میورزند در حالی که من برای سال های سال سینگل موندم و حتی نمیتونم به همراه یه خیر ندیده به کافی شاپ برم .

من این فیلم و سریال ها رو فقط برای اینکه یاد بگیرم باید با اون خیر ندیده چجوری رفتار کنم میدیدم که منت خداوند تبارک و تعالی که یه کاری کرد از اون فاز ها بیام بیرون ، هرچند اینکه کسی هم دور و برم نبود که رفتار هایی رو که یاد گرفتم اجرا کنم هم در بیرون اومدن من از این فاز بی تاثیر نبود .

حالا دکتر فاطمه ، میخواد امروز یه سری از اون رفتار هایی رو که باید برای یه رابطه بهتر داشته باشید رو بهتون بگه و شرح میده که چه کار هایی باید انجام بدید .

باشد که شما در حفظ و نگهداری خیر ندیده های خودتون کوشا باشید .

(الان یه سریا میان میگن خبرنگاران داره به فساد و فحشا کشیده میشه)

اوالا باید بگم که پیدا کردن اون یارو که با اسب سفید میاد و واسه ماه عسل هم میبرتتون دبی در حالی که خیلی خوش اخلاقه و بهتون احترام میذاره و دست و دلبازه در این جامعه کم شده ، یه جورایی اصن نیست .

پس سعی نکنید هر رابطه ای رو که آغاز میکنید رو جدی بگیرید ، سعی کنید از بخش خوبش خاطره خوب بسازید و از بخش بدش تجربه های مفید ، به هر حال میدونم وقتی یه رابطه تموم میشه شما چشم دیدن طرف و حتی فکر کردن به خاطره های خوبش رو هم ندارید ، خلاصه منظورم اینه تیک ایت ایزی بابا ، سخت نگیرید و سعی کنید خوش بگذرونید در کل .

این رو هم بدونید اگه شکشت عشقی میخورید نباید تا 2 قرن بعد سس ناله کنید و دهن امثال من رو با استوری های دلخراشتون سرویس کنید ، به جهنم که گذاشته رفته

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: بدونیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3474

به "من برات یار میشم یاره وفادار میشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من برات یار میشم یاره وفادار میشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید