مقوله سوادآموزی امری فرا سازمانی است

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/کردستان معاونت آموزش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: استان کردستان در زمان پیروزی انقلاب اسلامی میراث دار 75 درصدی از نرخ بیسوادی بوده و تنها 24 درصد از مردم از نعمت باسوادی برخوردار بوده اند.

مقوله سوادآموزی امری فرا سازمانی است

حسام مرادی امروز 2 دی در مراسم سالروز نهضت سوادآموزی در سنندج اظهار کرد: به دلیل نبود امکانات آموزشی و تاخیر هشت سالە شروع آموزش و پرورش در استان کردستان، نرخ بیسوادی از نرم کشوری فاصله زیادی داشته است اما امروزە با تلاش و همت آموزشیاران و مسئولین این فاصلە بە حداقل رسیدە است.

وی مطرح نمود: فلسفە وجودی مراکز یادگیری محلی تلفیقی از مهارت و حرفە و یادگیری برای مردمی است کە نیازمند آموزش های لازم است.

مرادی با اشارە بە اینکە مقولە سوادآموزی امری فرا سازمانی است اضافه کرد: قشر بی سواد جامعه از قشرهای آسیب رسان و آسیب پذیر جامعه هستند که لازم است همه برای تحقق امر سوادآموزی تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند.

وی در انتها گفت: آموزشیاران برای رسیدن به حیاط طیبە باید پنج عنصر وجودی تفکر، ایمان، علم، عمل و شاکله اصلی این عناصر یعنی عنصر اخلاق را در خود داشته باشند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4768

به "مقوله سوادآموزی امری فرا سازمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقوله سوادآموزی امری فرا سازمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید