مقصر شکست برابر استقلال فقط من بودم، برخلاف لیاقت مان باختیم

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی شامگاه آدینه پس از شکست تیمش مقابل تیم استقلال تهران در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: من از هواداران خوبمان معذرت خواهی می کنم، بدون شک مسئولیت باخت با من است و از همه بازیکنان تشکر می کنم که زحمت کشیدند.

مقصر شکست برابر استقلال فقط من بودم، برخلاف لیاقت مان باختیم

وی ادامه داد: در فوتبال عدالت وجود ندارد و اگر خوب موقعیت سازی کنید و استفاده نکنید، جریمه می شوید. به نظرم بعد از توقف 7 دقیقه ای، تیم ما تمرکز لازم را نداشت و نمی دانم چرا این توقف در طول بازی به دلیل یک شیء ناچیز صورت گرفت، بازیکنان ما خوب بازی کردند و امروز فوتبال نشان داد که چیزی به اسم عدالت در آن نیست.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: امروز همه بازی در اختیار ما بود ولی متأسفانه بازی با شکست تیم ما به خاتمه رسید.

وی پیرامون تعویض های تیمش در این مسابقه توضیح داد: ما در تعویض های خود به دنبال 3 امتیاز بودیم و بعد از شهباززاده، کومان و خالد هم موقعیت داشتند اما بعد از آن 7 دقیقه، شرایط تمرکزی تیم بهم ریخت؛ تیم ما خوب کار کرد اما روی یک اشتباه، بازیکنی که قرار بود پاس دهد، اشتباه کرد و گل خوردیم. به نظرم امروز تیم ما خوب بودیم و از تک تک بازیکنان تشکر می کنم و اگر ایرادی بوده به امیر قلعه نویی باز می گردد.

قلعه نویی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آینده سپاهان با این شکست چه می گردد، توضیح داد: تنها فکر ما بازی با سایپا هست و باید بازیکنان را ریکاوری کنیم. فوتبال که آخر زندگی نیست. تیم های بزرگ جهان هم می بازند و ما هم بر خلاف لیاقت خود باختیم. ما قبل از سکته تاکتیکی خوب بازی کردیم و در فوتبال عدالت نیست و فقط به بازی سایپا فکر می کنیم و بس!

وی در پاسخ به سوالی درباره داوری بازی اضافه نمود: به نظرم داوری بسیار عالی بود و زاهدی فر یکی از بهترین داوران 40 سال اخیر بود. داور امروز بسیار عالی بود و نزدیک به صحنه و جایی که باید به بازی سرعت می داد، این کار را انجام داد؛ امروز ما به امیر قلعه نویی و خودمان باختیم.

سرمربی سپاهان گفت: دلیل افت تیم سپاهان امیر قلعه نویی است، بعد از بازی پرسپولیس ما بازیکنان ظرفیت روانی را نداشتند که باز گردند و در حین بازگشت به شرایط ایده آل، اتفاقات بازی تراکتورسازی صورت گرفت. بعضی بازیکنان ظرفیت های روانی دارند و تیم ما ایجاد موقعیت می نماید و دلیل اینکه چرا توپ ها وارد دروازه نمی گردد باید مورد آنالیز قرار گیرد.

وی اضافه نمود: این بازی استثنا بود و بازیکنان ما هیچ وقتی تلف نمی کردند و تمرکز خود را بعد از 7 دقیقه از دست دادند. باز هم می گویم که مقصر من بودم و تیم من خوب کار کرد!

قلعه نویی بیان داشت: تیم من خوب کار می نماید و سپاهان فرهنگ پهلوانی دارد و امیدوار بودم که طرفداران تشویق تیم خود و احترام به تیم حریف را مد نظر قرار دهد. لیاقت داشتیم ببریم و اگر نبردیم، هیچکس جز قلعه نویی مقصر نیست.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 760

به "مقصر شکست برابر استقلال فقط من بودم، برخلاف لیاقت مان باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصر شکست برابر استقلال فقط من بودم، برخلاف لیاقت مان باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید