مشهد، گل محمدی: پیروزی حق مان بود چون بچه های ما بیشتر کوشش کردند، وقفه در مسابقات لیگ برای ما اذیت کننده است

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو تیمش را مستحق پیروزی مقابل پرسپولیس دانست و گفت که آنها برای رسیدن به این هدف کوشش زیادی نموده اند.

مشهد، گل محمدی: پیروزی حق مان بود چون بچه های ما بیشتر کوشش کردند، وقفه در مسابقات لیگ برای ما اذیت کننده است

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، یحیی گل محمدی پس از رجحان یک بر صفر شهر خودرو برابر پرسپولیس گفت: شاهد یک بازی خوب از هر دو طرف بودیم. هر دو تیم برای بردن و کسب سه امتیاز کوشش کردند و موقعیت روی دو دروازه ایجاد شد، تا هر دو تیم برنده باشند. با توجه به وضعیت جدول انگیزه برد در دو تیم زیاد بود و به همین دلیل شاهد بازی جذاب و زیبایی بودیم.

وی اضافه کرد: ما آغاز خیلی خوبی داشتیم و موقعیت هایی به دست آوردیم تا در نیمه اول به گل برسیم. انگیزه بچه های ما برای بردن بیشتر بود و بیشتر کوشش کردند که جا دارد از کوشش تمام آنها تشکر کنم. بازیکنان ما جانانه و باغیرت بازی کردند و به نتیجه هم رسیدند. پیروزی حق تیم ما بود، چون بچه های ما بیشتر کوشش کردند. گل زیبایی هم زدیم و توانستیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره اینکه گابریل کالدرون اشاره نموده تیم پرسپولیس موقعیت های بیشتری داشته است، به اظهارات همتای آرژانتینی خود در تیم پرسپولیس گفت: نظر او قابل احترام است. کالدرون مربی بزرگی است و برای او احترام زیادی قائل هستیم، اما دید و نگاه ما به بازی، این شکلی نیست. نظر هرکسی برای خودش محترم است.

گل محمدی در واکنش به این سؤال که با توجه به تعطیلی لیگ به دلیل بازی های ملی آمادگی تیمش را در این شرایط چگونه حفظ خواهد نمود، گفت: در هر صورت برای تیمی که روی نوار پیروزی واقع شده است، این وقفه ها اذیت کننده است. با این حال اگر بازی تدارکاتی داشته باشیم، می توانیم شرایط مان را حفظ کنیم. روز آدینه با تیم امید در تهران یک بازی تدارکاتی انجام خواهیم داد و امیدوارم بازیکنان در شرایط مسابقه بمانند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3003

به "مشهد، گل محمدی: پیروزی حق مان بود چون بچه های ما بیشتر کوشش کردند، وقفه در مسابقات لیگ برای ما اذیت کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد، گل محمدی: پیروزی حق مان بود چون بچه های ما بیشتر کوشش کردند، وقفه در مسابقات لیگ برای ما اذیت کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید