قیمت هر کیلو زعفران درجه یک

به گزارش دَبی بلاگ، عضو شورای ملی زعفران گفت: براساس اعلام سازمان تعاون روستایی بیش از 50 تن زعفران از کشاورزان خریداری شده است.

قیمت هر کیلو زعفران درجه یک

به گزارش خبرنگاران علی حسینی، عضو شورای ملی زعفران، در گفت وگو با میزان با اشاره به خاتمه خرید حمایتی زعفران اظهار کرد: سازمان مرکزی تعاون روستایی بیش از 50 تن زعفران از کشاورزان خریداری نموده و تا این لحظه حدود 50 درصد از مطالبات زعفران کاران پرداخت شده است.

وی در مورد شرایط بازار زعفران در مدت اخیر گفت: طی یک هفته گذشته تغییرات محسوسی در قیمت زعفران رخ نداده و با توجه به تعطیلی بازارهای اروپایی به بهانه خاتمه سال میلادی نمی توان تا بعد از تعطیلات بازار صادرات محصول را پیش بینی کرد.

عضو شورای ملی زعفران درباره آخرین شرایط قیمت زعفران در بازار گفت: قیمت هر کیلو زعفران با توجه به کیفیت، حداقل 6 میلیون تومان است و تا 10 میلیون و 500 هزار تومان هم در بازار به فروش می رسد.

حسینی در ادامه تاکید نمود: ما باید به عنوان تشکل هایی که در امر فراوری و صادرات و توزیع زعفران فعالیت داریم در جریان جزئیات خرید حمایتی زعفران قرار گیریم، اما هیچ شفاف سازی برای بخش خصوصی در این زمینه صورت نگرفته است و ما هیچ جزئیاتی از فرایند خرید حمایتی زعفران نداریم.

وی اضافه کرد: باید سیاست خرید، فروش و نگهداری زعفران در بین تشکل ها شفاف سازی گردد، اما در این زمینه فقط ما در جریان اطلاعاتی هستیم که از سوی سازمان تعاون روستایی مطرح شده است.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4956

به "قیمت هر کیلو زعفران درجه یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت هر کیلو زعفران درجه یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید