قرعه سخت رنار در جام ملت های آفریقا

به گزارش دَبی بلاگ، در این گروه ساحل عاج 2 و مراکش و آفریقای جنوبی هر کدام یک بار قهرمان آفریقا شده اند.

قرعه سخت رنار در جام ملت های آفریقا

قرعه سخت رنار در جام ملتهای آفریقا

مراسم قرعه کشی جام ملتهای آفریقا 2019 روز آدینه در مصر محل برگزاری این رقابتها برگزار گردید.جدا از گروه بندی کلی این بازی ها و حساسیتی که از دو ماه آینده در رقابت بزرگ قاره آفریقا ایجاد می گردد، ذهن فوتبالدوستان ایرانی را هم درگیر کرد چرا که بعضی شایعات حاکی از این است که فدراسیون فوتبال برای جذب رنار تا خاتمه کار او در جام ملتهای آفریقا صبر خواهد نمود که البته کمی بعید است.

سرمربی تیم ملی مراکش که البته ارتباطش با ایران حالا دیگر به بیش از یک سال می رسد، از زمان قرعه کشی جام جهانی و همگروهی مراکش با ایران، قطعا فوتبال ایران را دنبال می نموده و کاملا با تیم ملی آشنا است. او در تنها تقابل جذابش با ایران هم با یک گل به خودی دراماتیک نتیجه را واگذار کرد تا یکی از مربیان بدشانس جام جهانی لقب بگیرد.

رنار این روزها در کنار چندین نام دیگر، از گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران به شمار می رود و بعضی خبرها حاکی از این است که او در مراکش هم روزگار چندان ایده آلی را سپری نمی کند. سرمربی فرانسوی که قبلا با دو تیم ملی زامبیا و ساحل عاج جام ملتهای آفریقا را فتح نموده، در تورنمنت 2019 باید مراکش را به این صندلی برساند و در غیر این صورت، به نظر نمی رسد آینده مشترکی با شیرهای اطلس داشته باشد.

در گروه چهارم تیم تحت راهنمایی گزینه سرمربیگری ایران رقبای سرسختی را در پیش خواهد داشت. هروه رنار با مراکش باید به دیدار ساحل عاج و آفریقای جنوبی برود. تقابل رنار با ساحل عاجی که خودش در جام ملتهای 2015 قهرمان آفریقا نموده بود، اتفاق جالبی خواهد بود. در این گروه ساحل عاج 2 و مراکش و آفریقای جنوبی هر کدام یک بار قهرمان آفریقا شده اند.

باید تا حدود سه ماه آینده صبر کرد و دید که این مربی خوش تیپ فرانسوی مراکش را به آرزوی 43 ساله خود برساند یا خیر. رنار البته اگر پس از این مسابقات به ایران بیاید هم وظیفه شکستن طلسم 47 ساله در جام ملتهای آسیا را خواهد داشت.

3-350

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 772

به "قرعه سخت رنار در جام ملت های آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه سخت رنار در جام ملت های آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید