فرمانده آمریکایی: قبل از رسیدن پهپادهای ایرانی، آشتی کنیم!

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دیوید گلدفین رئیس ستاد نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا امروز شنبه طی نشستی که در دبی برگزار گردید؛ کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس را به کنار گذاشتن اختلافات و اتحاد نظامی علیه ایران دعوت کرد.

فرمانده آمریکایی: قبل از رسیدن پهپادهای ایرانی، آشتی کنیم!

لازم به ذکر است واشنگتن جبهه گیری عربستان سعودی، امارات، بحرین و همچنین مصر علیه قطر را تهدیدی برای کوشش ها در راستای مهار ایران و ایجاد جبهه واحد علیه این کشور تلقی می نماید.

گلدفین در ملاقات با همتایان عرب خود مدعی شد زمان آشتی و فراموشی دلخوری ها آن وقتی نیست که موشک یا پهپاد ایرانی در راه است، بلکه همین امروز باید آشتی کرد.

اظهارات اخیر در حالی مطرح می گردد که آمریکا در بعضی حوادث تابستان گذشته از جمله حمله به بندر الفجیره، حادثه دریای عمان و حمله پهپادی به آرامکو- شرکت نفت عربستان سعودی- بی آنکه مدرک موثقی ارائه دهد، انگشت اتهام خود را به سمت ایران نشانه رفته است.

گلدفین در ادامه ادعاهای خود اضافه نمود: هیچ کشوری به تمام امکانات لازم برای دفاع دسترسی ندارد ولی با اتحاد با یکدیگر می توانیم دفاع جمعی انجام دهیم.

از سال 2017 که حملات سیاسی و محاصره مالی علیه قطر به رهبری عربستان سعودی شروع شد آمریکا کوشش می کرد میان کشورهای عرب خلیج فارس که همگی از متحدانش هستند آشتی ایجاد کند که تاکنون ناموفق بوده است.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4041

به "فرمانده آمریکایی: قبل از رسیدن پهپادهای ایرانی، آشتی کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده آمریکایی: قبل از رسیدن پهپادهای ایرانی، آشتی کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید