طرح برگزیت را آدینه به مجلس باز می گردانیم

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اِسکای نیوز، سخنگوی بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس امروز دوشنبه و پیش از شروع سخنرانی خصوصی وی برای نمایندگان هم حزبی اش (توری ها) در مجلس این کشور گفت: قصد داریم فرایند توافق خروج از اتحادیه اروپا را پیش از کریسمس شروع کنیم.

طرح برگزیت را آدینه به مجلس باز می گردانیم

سخنگوی نخست وزیر انگلیس در این خصوص گفت: در این راستا، لایحه برگزیت را آدینه به مجلس بازگردانیم و این نهاد نیز قرار است به عنوان اولین دستور نشست خود، آن را مورد آنالیز قرار داده و درباره آن رأی نهائی را صادر کند.

این درحالیست که شارل میشل رئیس شورای اتحادیه اروپا، پیشتر و در دومین روز نشست سران این اتحادیه در بروکسل ضمن تبریک پیروزی بوریس جانسون رهبر حزب محافظه کار در خصوص توافق برگزیت گفته بود: مشخص تکلیف هر چه زودتر [توافق برگزیت] اهمیت زیادی دارد. امیدوارم بتوانیم همکاری نزدیکی با دولت بریتانیا داشته باشیم. تامین هر چه زودتر ثبات و امنیت برای شهروندان و شرکت ها اهمیت دارد. این هم در خصوص شرکت های بریتانیایی و هم در خصوص شرکت های اروپایی صدق می نماید. حفظ همکاری نزدیک با بریتانیا برای ما اهمیت زیادی دارد تا امکان تجارت، توسعه مالی و همچنین [همکاری] در زمینه های دیگر مانند امنیت و دفاع فراهم گردد.

انگلیس قرار است در سرانجام ماه ژانویه سال 2020 (کمتر از دو ماه دیگر) از اتحادیه اروپا خارج گردد.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4597

به "طرح برگزیت را آدینه به مجلس باز می گردانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح برگزیت را آدینه به مجلس باز می گردانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید