صعود 59 پله ای پاکستان در زمینه مبارزه با فساد مالی

به گزارش دَبی بلاگ، همزمان با اوج گیری کوشش های سازمان بازرسی پاکستان برای مبارزه با فساد اقتصادی رتبه اسلام آباد در رتبه بندی سازمان شفافیت بین الملل 59 پله صعود کرد.

صعود 59 پله ای پاکستان در زمینه مبارزه با فساد مالی

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جنگ نیوز، سازمان بازرسی پاکستان که طی سال های اخیر کوشش زیادی برای مبارزه با فساد اقتصادی داشته است پیروز شد رکورد تازه ای را در تاریخ پاکستان ثبت کند.

گزارش ها حاکی است پاکستان که همیشه در زمینه مبارزه با فساد اقتصادی و اقتصادی در رتبه های پائین سازمان شفافیت بین الملل قرار داشت این بار پیروز به یک صعود 59 پله ای شد.

اینک رتبه پاکستان از 175 به 116 رسیده و سازمان بازرسی پاکستان در بیانیه ای ضمن اعلام این خبر آن را نشانه پیروزیت کوشش های برای مبارزه با فساد اقتصادی در پاکستان دانسته است.

همچنین جاوید اقبال مدیر سازمان بازرسی پاکستان به عنوان رئیس دپارتمان مبارزه با فساد اقتصادی کشورهای اتحادیه سارک (جنوب آسیا) انتخاب شده است.

این سازمان طی سال های اخیر مبارزه با فساد اقتصادی در پاکستان را شدت بخشید و افراد برجسته ای نظیر نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان، آصف علی زرداری رئیس جمهور سابق این کشور، شهباز شریف رئیس حزب نواز، حمزه شهباز رهبر اپوزیسیون در مجلس پنجاب، رانا ثناءالله عضو ارشد حزب نواز و... را روانه زندان یا بازداشت کرد.

سیاستمداران دو حزب نواز و مردم کوشش گسترده ای را برای مبارزه با عملکرد سازمان بازرسی پاکستان داشتند ولی با این حال پیروز نشدند مانع فعالیت های این سازمان شوند.

.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2470

به "صعود 59 پله ای پاکستان در زمینه مبارزه با فساد مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود 59 پله ای پاکستان در زمینه مبارزه با فساد مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید