شیائومی ردمی 9 به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد

به گزارش دَبی بلاگ، بار دیگر شاهد انتشار جزئیاتی از گوشی مورد انتظار شیائومی ردمی 9 هستیم که این اطلاعات همزمان با انتشار گواهی نامه این محصول توسط FCC (کمیسیون فدرال ارتباطات) به دستمان رسید.

شیائومی ردمی 9 به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد

اینطور که به نظر می رسد، ردمی 9 قرار است با یک باتری حجیم 5000 میلی آمپر ساعتی و رابط کاربری MIUI 11 راهی بازار گردد و این به احتمال بسیار زیاد یعنی اندروید 10، سیستم عامل پیش فرض این گوشی خواهد بود.

با نگاهی به این جزئیات می بینیم باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز در بین مشخصات فنی این گوشی دیده می گردد اما متاسفانه در رابطه با شارژر آن چیزی نمی دانیم. اخیرا شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه شارژر این محصول 10 واتی خواهد بود که به نسبت مدل 18 واتی نسل گذشته یک عقب گرد محسوب می گردد.

ردمی K30 Racing Edition معرفی گردید؛ اولین گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 768G

با توجه به خبرهایی که در گذشته پیرامون شیائومی ردمی 9 منتشر شده بود، می دانیم این محصول از نمایشگری 6.6 اینچی بهره می برد که به نسبت نمایشگر 6.2 اینچی ردمی 8، اندکی عظیم تر است. به نظر می رسد هنوز برای این سری از گوشی های ردمی زود باشد که به اینترنت 5G مجهز شوند. در عوض این محصول از وای فای 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می نماید و می تواند سرعت بالایی را در این زمینه ارائه دهد.

حال که گواهی نامه ردمی 9 منتشر شده، کاملا بستگی به شیائومی دارد که چه زمانی این محصول را راهی بازار می نماید. شایعات حاکی از آن است ردمی 9 با دوربین چهارگانه در دسترس قرار می گیرد که در این بین سنسور اصلی 13 مگاپیکسل، فوق عریض 8 مگاپیکسل، ماکرو 5 مگاپیکسل و سنجش عمق نیز 2 مگاپیکسل عظیمی خواهند داشت. گفته می گردد قلب تپنده این محصول را پردازنده هلیو G70 مدیاتک تشکیل می دهد؛ پردازنده ای میان رده که از دو هسته قدرتمند Cortex-A75 و 6 هسته کم مصرف Cortex-A55 بهره می برد. این مشخصات فنی پیشرفت ردمی 9 به نسبت ردمی 8 را به خوبی نشان می دهد و از آن جایی که ردمی در قیمت گذاری محصولات خود همواره منصفانه عمل می نموده، به نظر می رسد این گوشی یکی از پرفروش ترین های این شرکت خواهد بود.

لیست کامل قابلیت های جدید رابط کاربری MIUI 12 شیائومی

منبع: gsmarena

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8701

به "شیائومی ردمی 9 به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی ردمی 9 به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید