شکست لاتزیو برای دومین هفته متوالی

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران: هفته سی وسوم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با شکست آبی پوشان پایتخت در خانه اودینزه شروع شد.

شکست لاتزیو برای دومین هفته متوالی

به گزارش خبرنگاران، در نخستین شب از هفته سی وسوم رقابت های سری A شنبه شب 2 بازی برگزار گردید که طی آنها تیم های جنوا و آتالانتا به تقسیم غنایم رضایت دادند و لاتزیو برابر اودینزه شکست خورد.

لاتزیو که هفته گذشته در خانه برابر یوونتوس متحمل شکست 2 بر صفر شده بود، شب گذشته (شنبه) به خانه اودینزه رفت و این بازی را هم با نتیجه یک بر صفر به میزبان خود واگذار کرد. تک گل این بازی را آنتونیو دی ناتاله، مهاجم ایتالیایی و کهنه کار اودینزه در دقیقه 19 به ثمر رساند.

آبی پوشان شهر رم با قبول این شکست این فرصت را برای همشهری قرمزپوش خود فراهم کردند تا با پیروزی در بازی امشب خود به رده پنجم جدول صعود کند و به کسب آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ اروپا امیدوارتر گردد.

در دیگر بازی شب گذشته، جنوا میزبان آتالانتا بود که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک انتها پیدا کرد. فلورو فلوروس در دقیقه 6 برای جنوا گلزنی کرد و کریستیانو دل گروسو 2 دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند.

پرونده بازی های هفته سی وسوم سری A امشب با برگزاری 8 دیدار بسته خواهد شد که برنامه این بازی ها به صورت زیر است:

اینتر - پارما

رم - پسکارا

بولونیا - سمپدوریا

فیورنتینا - تورینو

ناپولی - کالیاری

سیه نا - کیه وو

کاتانیا - پالرمو

یوونتوس - میلان

در جدول رده بندی رقابت ها، یوونتوس با 74 امتیاز صدرنشین است و ناپولی با 63 امتیاز در رده دوم و میلان با 59 امتیاز در رده سوم قرار دارند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2383

به "شکست لاتزیو برای دومین هفته متوالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست لاتزیو برای دومین هفته متوالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید