سلب میزبانی ایران جدی شد؛ استقلال و پدیده باید در زمین بی طرف بازی نمایند

به گزارش دَبی بلاگ، ظاهرا موضوع سلب میزبانی از ایران جدی است. طبق اعلام نظر AFC تیم های استقلال و پدیده باید به جای تهران و مشهد در خارج از کشور میزبان تیم های کویتی و بحرینی باشند

سلب میزبانی ایران جدی شد؛ استقلال و پدیده باید در زمین بی طرف بازی نمایند

به گزارش خبرنگاران، طبق نظر کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا ملاقات تیم های فوتبال پدیده مشهد و الرفاع بحرین و نیز استقلال تهران مقابل الکویت کویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باید در زمین بی طرف برگزار شود، اتفاقی که برای نهایی شدن در انتظار اعلام رای کمیته اجرایی AFC است.

به گزارش ایسنا، کمیته مسابقات AFC در نشست خود مصوبه ای را گذرانده که به بهانه این مصوبه امکان میزبانی از تیم های ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گرفته خواهد شد البته تصمیم اخیر کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری ملاقات در خانه تیم های ایرانی مقابل حریفان شان در زمین بی طرف، در حال حاضر صرفا برای برگزاری دو ملاقات تیم های فوتبال پدیده شهر خودرو و استقلال تهران در مرحله پلی آف است، نه برای تمام ملاقاتهای لیگ قهرمانان آسیا.

پدیده مشهد باید مقابل الرفاع بحرین و استقلال تهران نیز باید مقابل الکویت کویت به صورت تک بازی در مشهد و تهران ملاقاتهای خود را برگزار نمایند، حریفانشان از کمیته مسابقات AFC سوال نموده اند که این ملاقاتها باید در زمین بی طرف برگزار شود یا در استادیوم های ایران؟ کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز به برگزاری این دو ملاقات در زمین بی طرف رای داده است.

استقلال - الکویت در آستانه تعویق | تصمیم جنجالی ای اف سی برای تیمهای ایرانی

شایعه نگران نماینده | میزبانی باشگاه های ایرانی در آسیا لغو خواهد شد؟

واکنش فدراسیون فوتبال به یک خبر بد؛ آمادگی میزبانی را داریم

فرایند اجرایی تصمیم گیری ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا به گونه ای است که رای هر کمیته زمانی قابلیت اجرایی پیدا می نماید که کمیته اجرایی در خصوص آن نظر مثبتی داشته باشد و با توجه به اینکه زمان اندکی وجود داشته و جلسه ای برگزار نشده اعلام نظر به صورت مکاتبه ای انجام شده است و به زودی پاسخ نامه بر مبنای آرای اعضای کمیته اجرایی، نهایی می شود.

طبق عرف اگر قرار بر این باشد یک ملاقات در مرحله بی طرف برگزار شود، این ملاقات باید قبل از ملاقاتهای مرحله بعدی مدنظر قرار گیرد، درحالی که ملاقاتهای مرحله بعد باید هفتم بهمن برگزار شود، اما هنوز در این رابطه تصمیم گیری نشده است.

مهدی تاج عضو کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا است و به عنوان عضو این کمیته، نامه مذکور را از سوی AFC به منظور اعلام نظر دریافت نموده است.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5122

به "سلب میزبانی ایران جدی شد؛ استقلال و پدیده باید در زمین بی طرف بازی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلب میزبانی ایران جدی شد؛ استقلال و پدیده باید در زمین بی طرف بازی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید