زمان توقف تولید پراید و پژو 405 اعلام شد

به گزارش دَبی بلاگ، قائم مقام معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در تلاشیم تا تولیدات خود را با استانداردهای تعیین شده مطابق کنیم و در این راستا از سال 99 تولید پراید و پژو 405 متوقف می شود.

زمان توقف تولید پراید و پژو 405 اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سید مهدی نیازی در چهل و دومین جلسه کارگروه آلودگی هوا افزود: در خصوص استانداردها برنامه ریزی های لازم اجرا شده و متناسب با تحریم ها پیش می رود، هر چند می دانیم که مشکلاتی در این راستا وجود دارد.

وی گفت: سال گذشته تصمیم گرفته شد که تولید محصول با استاندارد یورو 4 یک سال عقب بیفتد اما می بینیم که امسال شرایط بدتر است در حالی که ما باید تولید خودرو متناسب با نیاز کشور را داشته باشیم حال اگر شرایط سخت تر شود ممکن است در تولید خودرو مشکلاتی به وجود آید.

نیازی گفت: از سوی دیگر تولید سوخت یورو 5 با مشکل روبرو شده است وقتی خودرو یورو 5 باشد و با سوخت یورو 4 کار کند کاتالیست آن بعد از 10 هزار کیلومتر پیمایش از بین می رود و این خودرو یورو 5 نیز ممکن است حتی آلودگی بیشتری داشته باشد.

قائم مقام معاونت امور صنایع وزارت صمت بر ارتقای استانداردهای سوخت همزمان با استاندارد خودروها تاکید و درباره پیش فروش خودروهای یورو 4 گفت: با اقدامات اجرا شده تا سرانجام امسال مجوز یورو 5 این خودروها را خواهیم گرفت.

  • پراید رکورد می شکند | جدول جدیدترین قیمت خودرو

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5201

به "زمان توقف تولید پراید و پژو 405 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان توقف تولید پراید و پژو 405 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید