زرینچه: باشگاه استقلال به داور بازی با سپاهان اعتراض کرد اما کو گوش شنوا؟، داور چهارم گفت وقت تلف شده 5 دقیقه است

به گزارش دَبی بلاگ، جواد زرینچه، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه استقلال به انتخاب محمدحسین زاهدی فرد اعتراض نموده بود، اما چرا گوش شنوایی نبود.

زرینچه: باشگاه استقلال به داور بازی با سپاهان اعتراض کرد اما کو گوش شنوا؟، داور چهارم گفت وقت تلف شده 5 دقیقه است

جواد زرینچه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی 2 - 2 استقلال مقابل سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی خوب و گرمی بود. با وجود اینکه یک نیمه را واگذار کردیم، اما بازی در اختیار ما بود. در نیمه دوم دو گل زدیم و جبران کردیم، اما متأسفانه صحنه ای که همه دیدند، داور ندید. اگر قانون اجرا می شد، بازیکن سپاهان باید اخراج می شد که در آن صورت ورق برمی گشت.

وی درباره عصبانیتش در کنار خط توضیح داد: وقتی چنین اتفاقی می افتد، همه عصبانی می شوند. یک زمانی هست که توپ به دست بازیکن می خورد، اما اینجا بازیکن توپ را با دست زده است. مگر می گردد هیچ کدام از داوران صحنه را ندیده باشند؟ ضمن اینکه دقیقه نود بازی از داور چهارم پرسیدم داور وسط چند دقیقه وقت تلف شده اعلام نموده است که پاسخ داد پنج دقیقه. وقتی مسئله را به استراماچونی گفتم و سرم را برگرداندم، متوجه شدم که تابلوی شش دقیقه وقت تلف شده، بالا رفته است! ما هم در دقیقه ششم وقت های تلف شده گل خوردیم. من نمی دانم چه اتفاقی افتاد که داور تصمیمش را عوض کرد!

سرپرست تیم فوتبال استقلال در رابطه با بیانیه این باشگاه قبل از بازی برابر سپاهان برای اعتراض به قضاوت محمدحسین زاهدی فرد گفت: نه اینکه بحث خاصی باشد، اما باشگاه اعتراض نموده بود که این داور نباشد، اما کو گوش شنوا؟ امروز همه صحنه پنالتی را دیدند، اما داور ندید.

زرینچه در واکنش به اظهارات امیر قلعه نویی که از رفتار بعضی بازیکنان استقلال و نیمکت نشینان انتقاد نموده بود، گفت: این طور نیست. بروید فیلم بازی را ببینید که سپاهانی ها جلوی خط می رفتند یا ما، قضاوت با مردم. ما با کسی مسئله ای نداریم. رفتار و شادی های ما برای توهین به حریف نبود. خوشحالی لب خط و اعتراض هایی که داشتیم، برای جریان بازی و داوری بود.

وی ادامه داد: داوری امروز خیلی اشتباه داشت که تنها مختص به صحنه پنالتی نبود. در یک صحنه عارف غلامی خطایی انجام نداد، اما داور خطای او را گرفت. متأسفانه صبح و بعدازظهر تمرین می کنیم که نتیجه بگیریم، اما به راحتی فرصت ها را از استقلال می گیرند. امیدوارم در بازی بعدی نتیجه بگیریم و به صدر جدول برویم. از عملکرد بازیکنان استقلال راضی هستیم، آنها امروز خیلی خوب ظاهر شدند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره عدم بخشش محمد دانشگر، مدافع استقلال توسط استراماچونی گفت: دانشگر کار اشتباهی نموده است. هیچ کس با معذرت خواهی کوچک نمی گردد. وقتی این اتفاق می افتد، تیم ضربه می خورد. اگر دانشگر امروز همراه تیم بود، می توانست به جای سیاوش یزدانی مصدوم بازی کند.

زرینچه در خاتمه گفت: از میزبانی باشگاه سپاهان و هیئت فوتبال و نیروهای یگان ویژه به خاطر کوشش شان در بازی تشکر می کنیم.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4192

به "زرینچه: باشگاه استقلال به داور بازی با سپاهان اعتراض کرد اما کو گوش شنوا؟، داور چهارم گفت وقت تلف شده 5 دقیقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرینچه: باشگاه استقلال به داور بازی با سپاهان اعتراض کرد اما کو گوش شنوا؟، داور چهارم گفت وقت تلف شده 5 دقیقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید