زاهدی: از پرسپولیس امتیاز می خواهیم، به ما ربطی ندارد کدام تیم قهرمان می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، مسیح زاهدی، مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: بازی سختی برابر پرسپولیس در پیش داریم، ولی در این مسابقه دنبال امتیاز دریافت هستیم.

زاهدی: از پرسپولیس امتیاز می خواهیم، به ما ربطی ندارد کدام تیم قهرمان می گردد

مسیح زاهدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد آخرین وضعیت ماشین سازی گفت: شرایط تیم خوب است. البته ما در بحث نتیجه گیری شرایط خوبی نداشتیم، ولی هدف مان این است که در دو بازی پایانی خوب امتیاز بگیریم تا چند رده در جدول صعود کنیم. تیم ما نسبت به سال گذشته عملکرد خوبی از لحاظ نتیجه گیری نداشته است، ولی سال جاری خوب فوتبال بازی می کنیم. فصل گذشته سیستم بازی ما بر اساس دفاع و ضدحمله بود، ولی سال جاری جسورتر بازی می کنیم.

وی ادامه داد: ما سال جاری شانس دریافت سهمیه را از دست دادیم و خطر سقوط هم تهدیدمان نکرد. در خیلی از بازی ها انتحاری و تهاجمی فوتبال بازی کردیم، ولی متأسفانه خوب نتیجه نگرفتیم. در همین بازی قبلی برابر سپاهان موقعیت های بسیار خوبی را از دست دادیم و حتی می توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم. با این حال خودمان قبول داریم که از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی نداشتیم.

زاهدی در مورد تقابل با پرسپولیس در هفته بیست ونهم توضیح داد: پرسپولیس دنبال برد است تا قهرمانی اش را تقریباً قطعی کند. این آخرین بازی خانگی پرسپولیس در فصل جاری است و طبیعی است که استادیوم پر گردد. ما کار سختی در پیش خواهیم داشت، ولی از بازی با پرسپولیس امتیاز می خواهیم. ما دنبال این هستیم که در دو بازی پایانی امتیاز بگیریم تا رتبه ماشین سازی در جدول بهتر گردد، حالا اینکه کدام تیم سود می برد و قهرمان می گردد به ما ارتباطی ندارد.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1017

به "زاهدی: از پرسپولیس امتیاز می خواهیم، به ما ربطی ندارد کدام تیم قهرمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاهدی: از پرسپولیس امتیاز می خواهیم، به ما ربطی ندارد کدام تیم قهرمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید