رمزی بدون خداحافظی به تورین می رود

به گزارش دَبی بلاگ، تهران- خبرنگاران- آرون رمزی هافبک ولزی باشگاه آرسنال به دلیل مصدومیت همسترینگ بازی های باقی مانده این تیم را تا انتها فصل از دست داد.

رمزی بدون خداحافظی به تورین می رود

به گزارش خبرنگاران، ترانمای خبری یورو اسپورت روز چهارشنبه نوشت: تایید این خبر از سوی اونای امری سرمربی توپچی ها بدین معنا است که مصدومیت رمزی 28 ساله که تابستان امسال استادیوم اتحاد را به مقصد تورین ترک می نماید، وداع رسمی او با طرفداران این تیم خواهد بود.

مرد ولزی توپچی ها در جریان دیدار 2 هفته پیش تیمش مقابل ناپولی در یک چهارم نهایی لیگ اروپا از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد و امیدوار بود تا بتواند برای بازی برگشت مقابل والنسیا در نیمه نهایی این تورنمنت به مرز آمادگی برسد اما با تایید امری امیدهای رمزی برای وداع شیرین با آرسنال و طرفدارانش به یاس بدل شد.

حقیقتی که در خصوص هافبک مصدوم آرسنال وجود دارد این است که هر بار رمزی گل می زند فوتبال و محافل فوتبالی از وحشت مرگ احتمالی شخصیتی مشهور به خود می لرزند.

در میان نام های شناخته شده ای که پس از گلزنی رمزی به استقبال مرگ رفته اند می توان به عثامه بن لادن، استیو جابز، ویتنی هاوستون، پل واکر، رابین ویلیامز و دیوید بوئی اشاره نمود؛ البته مکزیکی ها نیز از گل های رمزی در امان نبودند و درست یک روز پس از گلزنی رمزی در بازی تیم ملی کشورش مقابل اسکاتلند، آنتونیو دی نیگیریس بازیکن مطرح مکزیکی از جهان رفت.

بازیکن ملی پوش توپچی ها تابستان امسال به طور رسمی به یوونتوس ملحق می گردد و این بدان معنا است که پس از 11 سال حضور در لندن رمزی از تابستان سال 2019 نفرین خود را به تورین خواهد برد.

ورزشی**3991**2024

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 939

به "رمزی بدون خداحافظی به تورین می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمزی بدون خداحافظی به تورین می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید