ربات سه چرخه تحویل کالا معرفی گردید ، قابلیت حمل حداقل 4 کیسه خرید متوسط

به گزارش دَبی بلاگ، یک استارتاپ آمریکایی در میشیگان یک ربات هوشمند و سه چرخه طراحی نموده است که می تواند کالاهای مختلف را با خود حمل کند و به مقصد تحویل دهد.

ربات سه چرخه تحویل کالا معرفی گردید ، قابلیت حمل حداقل 4 کیسه خرید متوسط

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در سال های اخیر بسیاری از شرکت ها ربات های تحویل کالا را طراحی نموده که می توانند به روش های مختلف از جمله نقشه گوگل و جی پی اس کالاهای مختلف را تحویل دهند. اکنون یک شرکت از میشیگان نوعی ربات طراحی نموده که می تواند درست مثل یک سه چرخه عمل کند و در خطوط دوچرخه های الکترونیک حرکت کند.

این ربات که REV-1 نام دارد هفته گذشته طی یک رویداد فناوری به نمایش گذاشته شد. متیو جانسون رابرس، استاد دانشگاه میشیگان، مؤسس و مدیر عامل شرکت سازنده این ربات سه چرخه می گوید روی ابعاد این ربات بسیار فکر شده تا بیش از حد بزرگ یا کوچک نباشد.

REV-1 بزرگتر از بسیاری از روبات های تحویل دهنده است که در پیاده روها حرکت می نمایند. در عین حال این ربات کوچکتر و ارزان تر از کامیون ها یا شاتل های تحویل مستقل است. به نظر می رسد این ربات به شیوه ای طراحی شده که مشمول قوانین سخت دوچرخه سواری الکترونیک نشود اما بتواند از جهتهای این نوع دوچرخه ها استفاده کند.

رابرسون در این خصوص می گوید: پلت فرم طراحی شده توسط ما سبک وزن است و به اندازه کافی سریع عمل می نماید و بنابراین برای حرکت در جهتهای جاده ای بسیار مناسب است. این محصول با هزینه هر واحد حدود 5 هزار دلار نسبت به بسیاری از نسخه های مشابه دیگر ارزان تر است. در حالی که حداقل چهار کیسه خرید بسته بندی شده را در خود جای می دهد.

پیش از این بسیاری از اعتراضات در خصوص ربات های تحویل کالا شامل این مورد می شد که ربات های تحویل کالا از جهتهای پیاده رو حرکت می نمایند و در نتیجه مشکلاتی را برای عابران پیاده ایجاد می نمایند. اما اکنون بعضی دیگر می گویند حرکت این نوع ربات نیز می تواند خطرناک باشد چرا که در جهت دوچرخه اختلال ایجاد می نماید. البته این ربات ها هنوز برای حرکت در برف و باران طراحی نشده اند و در این زمینه نیز مشکلاتی دارند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: انتخاب
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1645

به "ربات سه چرخه تحویل کالا معرفی گردید ، قابلیت حمل حداقل 4 کیسه خرید متوسط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات سه چرخه تحویل کالا معرفی گردید ، قابلیت حمل حداقل 4 کیسه خرید متوسط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید