رایزنی تلفنی ظریف و لاوروف درباره ونزوئلا

به گزارش دَبی بلاگ، وزارت خارجه روسیه گفت که سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور با محمد جواد ظریف درباره ونزوئلا رایزنی تلفنی داشته است.

رایزنی تلفنی ظریف و لاوروف درباره ونزوئلا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه از رایزنی تلفنی وزیر خارجه این کشور با همتای ایرانی درباره ونزوئلا خبر داده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری اینترفکس، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران رایزنی تلفنی داشته است. بنا بر اعلام وزارت خارجه روسیه، لاوروف و ظریف درباره ونزوئلا گفتگو کردند.

رایزنی مقام های ارشد روسیه و ایران درباره ونزوئلا در حالی اجرا شده که مواضع مداخله جویانه و فشارهای دولت آمریکا علیه دولت مشروع ونزوئلا از یک سو و حمایت هایش از رئیس جمهور خودخوانده این کشور آمرذیکای لاتین همچنان ادامه دارد.

طبق بیانیه وزارت خارجه روسیه درباره رایزنی تلفنی لاوروف و ظریف، وزرای خارجه دو کشور من صحبت درباره تحولات ونزوئلا، بر لزوم اساس قرار دریافت اصول منشور سازمان ملل و کوشش جامعه بین المللی برای حصول به یک فهم متقابل بین طرف ها و نیروهای مسئول سیاسی در ونزوئلا به منظور اطمینان یافتن از صلح در این کشور و حل هر چه زودتر مسائل مالی و اجتماعی این کشور تاکید کردند.

وزارت خارجه روسیه همچنین خبر داده که دو طرف درباره بعضی دیگر از موضوعات هم گفتگو کردند اما توضیحاتی بیشتری درباره این موضوعات ارائه نداده است.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 595

به "رایزنی تلفنی ظریف و لاوروف درباره ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی تلفنی ظریف و لاوروف درباره ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید