ملاقات وزیر آموزش و پرورش با خانواده های خیرین مدرسه ساز

به گزارش دَبی بلاگ، وزیر آموزش و پرورش در ملاقات با خانواده خیرین مدرسه ساز مرحوم گفت: این افراد همیشه در میان دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار زنده اند.

ملاقات وزیر آموزش و پرورش با خانواده های خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حساب شخصی توئیتر خود به اهمیت کار خیرین مدرسه ساز در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت توجه داشت و نوشت:

دیروز به ملاقات خانواده دو خیّر بزرگ و فقید ⁧‫#مدرسه ساز‬⁩ رفتم. ⁧‫#محمدرضاحافظی‬⁩ و ⁧‫#حسین علی مرادی‬⁩ بعنوان الگوی جوانان بزرگانی هستند که در ذهن و دل هزاران دانش آموز مناطق کمتر برخوردار همواره زنده اند.

سنت حسنه مدرسه سازی فرصتی بی بدیل است که با راهنمایی گری صحیح می تواند بسیار کارساز باشد.

محمدرضا حافظی خیر مدرسه ساز و رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز است که از سال 77 این نهاد را برای توسعه فضاهای آموزشی در کشور بنا کرد و این راستا همچنان ادامه دارد.

حسین علیمرادی جوان 24 ساله، خیر مدرسه ساز، در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان فعالیت خود را از یک خیریه دانشجویی شروع کرد و این کار را توسعه داد به حدی که پنج مدرسه در این منطقه به همت این جوان ساخته شده است، او حدود سه هفته پیش و حین بازدید از مدارس در حال ساخت منطقه دشتیاری بر اثر سانحه رانندگی جان باخت.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4690

به "ملاقات وزیر آموزش و پرورش با خانواده های خیرین مدرسه ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات وزیر آموزش و پرورش با خانواده های خیرین مدرسه ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید