دلیل دلخوری AFC از میزبان جام ملت های آسیا معین شد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا قرار بود در همین ماه اسفند به میزبانی کشور ترکمنستان برگزار گردد اما شیوع و گستردگی ویروس کرونا باعث شد این مسابقات تا مردادماه 1399 به تعویق بیافتد.

دلیل دلخوری AFC از میزبان جام ملت های آسیا معین شد

زمانی که این ویروس در کشور چین شیوع یافت و زمزمه های انتشار آن به کشورهای دیگر از جمله ایران شروع شد، کشور ترکمنستان از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست می نماید کشور چین را به خاطر احتمال آلوده بودن بازیکنان و اعضای تیمش از جام ملت ها کنار بگذارد.

نگرانی ترکمنستانی ها درباره ایران و یکی دو تیم از شرق آسیا از جمله کره جنوبی هم صدق می کرد و به این دلیل که امکان داشت جام ملت ها جریانی از ویروس کرونا را در این کشور به همراه داشته باشد، خواستار حذف تیم هایی بودند که کشورهایشان مشکوک به ویروس کرونا بود.

البته این درخواست با پاسخ منفی و قاطع کنفدراسیون آسیا روبرو شد و در ادامه دلخوری AFC از ترکمنستان را هم در پی داشت. گفته می گردد یکی از دلایلی که کنفدراسیون آسیا چندان راغب به میزبانی ترکمنستان نیست، همین موضوع می باشد.

در هر صورت این مسابقات بعد از کشمکش فراوان و با تصمیم فیفا مردادماه سال آینده برگزار می گردد. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تا انتها همین ماه جاری میلادی به ترکمنستان مهلت داده است که تصمیم قطعی و نهایی اش برای میزبانی یا عدم میزبانی در جام ملت ها بگیرد.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6432

به "دلیل دلخوری AFC از میزبان جام ملت های آسیا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل دلخوری AFC از میزبان جام ملت های آسیا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید