در آمد 10 میلیارد دلاری شیائومی در شش ماه

به گزارش دَبی بلاگ، شرکت شیائومی توانسته است در طول شش ماه 10 میلیارد دلار کسب کند که عمده آن بیرون از چین بوده است.

در آمد 10 میلیارد دلاری شیائومی در شش ماه

به گزارش خبرنگار ، شرکت شیائومی از ابتدای فعالیت خود تا به جال توانسته است محصولات زیادی را فراوری کند و در این راه محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار چین و دیگر نقاط دنیا ارائه نموده است. این شرکت در طول شش سال فعالیت خود از ابتدای فراوری محصولات خود تا به حال پیشرفت سریعی داشته است و به سرعت در خارج از کشور خود، چین صنعت خود را گسترش داده است و بسیار پیروز ظاهر شده است. شرکت شیائومی در حال حاضر در بیش از 90 بازار دنیا حضور دارد و در میان پنج برند برتر دنیا در کنار سامسونگ، اپل و هوآوی قرار گرفته است. گزارش های جدید نشان می دهد که این شرکت در حال حاضر نیمی از درآمد خود را از بازار دنیای کسب می نماید.

بر اساس گزارش های منتشر شده، از سه ماهه سوم سال 2019، نیمی از درآمد این شرکت از بازار دنیای یعنی بازار های خارج از کشور چین تأمین می گردد. دوره سه ماهه اول تا سه ماهه سوم از سال گذشته گزارش درآمد شرکت شیائومی نشان می دهد که این شرکت 10 میلیارد دلار درآمد داشته است. شیائومی به زودی گزارش اقتصادی سه ماهه پایانی سال 2019 خود را منتشر خواهد نمود و این گزارش نشان خواهد داد که درآمد این شرکت در این سه ماه از مرز 10 میلیارد دلار عبور نموده است.

این شرکت به تازگی در راه مبارزه با ویروس کرونا قدم گذاشته است. در حال حاضر، شیائومی برای مبارزه با این ویروس ماسک های هوشمندی را به ایتالیا، فرانسه و اسپانیا صادر نموده است. این شرکت متعهد شده است که این ماه یک میلیون از ماسک های خود را به اروپا صادر کند و در حال حاضر بسیاری از آن ها در راه به اروپا هستند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7187

به "در آمد 10 میلیارد دلاری شیائومی در شش ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در آمد 10 میلیارد دلاری شیائومی در شش ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید