درخواست استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در بعضی شرکت های داخلی

به گزارش دَبی بلاگ، عباس علی آبادی گفت: درخواست ما این است که بعضی از شرکت های داخلی که تا به امروز امکان استفاده از منابع صندوق توسعه ملی را نداشتند، بتواند از این تسهیلات برای پیشبرد طرح ها و پروژه های خود استفاده نمایند.

درخواست استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در بعضی شرکت های داخلی

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران مدیرعامل گروه صنعتی مپنا گفت: درخواست ما این است تا بعضی از شرکت های داخلی که تا کنون امکان استفاده از منابع صندوق توسعه ملی را نداشتند، بتواند از این تسهیلات برای پیشبرد طرح ها و پروژه های خود استفاده نمایند.

عباس علی آبادی در نشست خبری اضافه کرد: بر اساس قانون بعضی شرکت های داخلی که بخشی از سهام آن ها دولتی است نمی توانند از منابع این صندوق استفاده نمایند.

وی ادامه داد: همین موضوع سبب شده این شرکت ها برای تامین منابع اقتصادی طرح های عظیم خود که برای کشور هم منفعت دارد با چالش روبرو شوند.

علی آبادی اعلام نمود: بر این اساس تقاضای ما این است مقام های مسوول در این باره چاره اندیشی نمایند.

وی ادامه داد: اگرچه شرکت مپنا نیز در این زمینه با چالش روبرو شده، اما این امر موجب توقف فعالیت ها نشده است.

مدیر عامل گروه صنعتی مپنا گفت: شرکت مپنا با هدف توسعه فعالیت ها اقدام به استفاده از سرمایه های کوچک مردم نموده وطرح های عظیمی را راه اندازی نموده است.

وی راه اندازی واحد بخار نیروگاه سیکل عسلویه، پرند و فرودسی مشهد را از جمله این طرح ها دانست وگفت: مپنا خود را وابسته به یک منبع برای اجرای طرح ها ننموده و ثابت نموده بدون استفاده از منابع صندوق توسعه ملی هم می تواند پروژه های خود را به نتیجه برساند.

علی آبادی اضافه کرد: مپنا به دنبال طرح هایی است که هم منفعت عمومی داشته باشد و هم منافع شرکت را تامین کند.

وی از آمادگی این شرکت برای تبدیل نیروگاه سیکل ساده به سیکل ترکیبی اطلاع داد و خاطرنشان ساخت: طرح های نفت و گاز این شرکت با استفاده از سرمایه های مردمی اجرا می گردد.

علی آبادی از در دست اقدام بودن طرح هایی در بخش حمل و نقل وبخش ریلی و هوایی خبرداد و گفت: برقی کردن حمل و نقل عمومی وکمک به برقی سازی خودرو ها را از برنامه های این شرکت است.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9284

به "درخواست استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در بعضی شرکت های داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در بعضی شرکت های داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید