خبرنگاران استاندار تهران: ارتش در مقابله با کرونا قوت قلب مردم شد

به گزارش دَبی بلاگ، تهران - خبرنگاران - استاندار تهران در ملاقات با فرمانده کل ارتش ضمن تبریک روز ارتش و تقدیر از خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ارتش در مقابله با کرونا قوت قلب مردم شد.

خبرنگاران استاندار تهران: ارتش در مقابله با کرونا قوت قلب مردم شد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی ارتش، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با حضور در ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ملاقات و ضمن تبریک روز ارتش و عظیمداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی، از خدمات و اقدامات نیروهای ارتش در مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.

استاندار تهران در این ملاقات گفت: اقدامات و خدمات مجموعه عظیم ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف بویژه کمک به ستاد ملی مبارزه با کرونا و همراهی با ملت شریف ایران مخصوصاً راه اندازی و ایجاد مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاهی 2 هزار تخت خوابی در آن شرایط و با سرعت و ویژگی های خاص، موجب قوت قلبی برای مردم شد و اطمینان و اعتمادی را در جامعه ایجاد کرد.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی نیز ضمن تشکر از استاندار تهران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم و همراه مردم بوده است. هر جایی هم که لازم بوده چه در صحنه جنگ سخت و چه در صحنه های مردم کمک، برای دفاع از مردم و کمک به مردم، مؤمنانه در خدمت ملت شریف ایران بوده و خواهد بود.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8193

به "خبرنگاران استاندار تهران: ارتش در مقابله با کرونا قوت قلب مردم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار تهران: ارتش در مقابله با کرونا قوت قلب مردم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید