حمله پرسپولیسی ها به گوران؛ فرق شیردال و گاو

به گزارش دَبی بلاگ، همان طور که کمدین استقلالی از مجری پرسپولیس عقب نماند و کری های هواداری اش را رسانه ای کرد باشگاه پرسپولیس هم از استقلال عقب نماند و رفت دنبال شکایت از فردی که رسما به لوگوی این باشگاه اهانت کرد.

حمله پرسپولیسی ها به گوران؛ فرق شیردال و گاو

روز شنبه و ساعاتی بعد از به پا خاستن مهلکه توهین مجری شبکه سه به لوگوی باشگاه استقلال و واکنش هایی که به همراه داشت ، یک بازیگر - کمدین استقلالی در راستای حمایت از باشگاهش و کوبیدن آن مجری فیلمی در فضای مجازی اش منتشر کرد اما متاسفانه او نیز پا را فراتر از ادب گذاشت و به لوگوی باشگاه پرسپولیس بی ادبی کرد.

سامان گوران که گهگاه با اظهار نظرهای آنتی پرسپولیسی اش موجی در شبکه های مجازی راه می اندازد با این اقدام خود خشم طرفداران پرسپولیس را برانگیخت و بسیاری از طرفداران و پیشکسوتان پرسپولیس با انتشار پستی مشترک در توصیف حیوان افسانه ای حاضر در لوگوی پرسپولیس حرکت گوران را تقبیح کردند.

در متن این پست مشترک آمده بود:لوگوی پرسپولیس برگرفته از موجودی افسانه ای به نام شیردال است که تنش از شیر و سرش از عقاب(دال) می باشد.لطفا از تمدن اصیل ایرانی اطلاعی ندارید اظهار نظر نفرمائید.

این پست دست به دست شد تا پرسپولیسی ها در اقدامی میلیونی جواب گوران را داده باشند اما این ته ماجرا نبود و باشگاه پرسپولیس هم برای اینکه نشان دهد از استقلال کمتر نیست وارد معرکه شد.

ابتا در خبرگزاری ها خبر آمد این باشگاه از گوران شکایت نموده و بعد از آن باشگاه رسما اطلاعیه ای داد خاطرنشان کرد قصد پیگیری حقوقی این ماجرا را دارد.در اطلاعیه باشگاه آمده: باشگاه پرسپولیس قبل از هر چیز بر این عقیده خود تاکید می ورزد که احترام به رقیبان یک اصل است و فوتبال باید محلی برای تمرین رقابت در کنار رعایت اخلاق، جوانمردی و عدالت باشد.

اظهارات توهین آمیز روز گذشته(شنبه) یکی کمدین ها، نه فقط توهین به میلیون ها طرفدار دلسوز پرسپولیس که بی احترامی نسبت به تمام مردم ایران بود.باشگاه پرسپولیس اقدام های خود برای پیگیری حقوقی و قضایی را از صبح امروز یکشنبه شروع کرد و آن را تا حصول نتیجه ادامه خواهد داد.

بی تردید چنین اظهار نظرهایی از سوی افرادی که صندلی حقوقی خاصی هم ندارند، باعث آزردگی روح جامعه می گردد چنانکه این بار، طرفداران خوب پرسپولیس و بسیاری دیگر از هموطنان کشورمان را فارغ از تعصب های رنگی متاثر و غمگین کرد.چنین کنش هایی به طور قطع خدشه ای به بزرگی پرسپولیس وارد نمی سازد ولی باشگاه بر اساس وظیفه ذاتی خود، آن را پیگیری می نماید.امیدواریم در آینده شاهد تکرار مواردی از این دست نباشیم.

11

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1904

به "حمله پرسپولیسی ها به گوران؛ فرق شیردال و گاو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله پرسپولیسی ها به گوران؛ فرق شیردال و گاو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید